CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1
Trzy kluczowe powody, dla których małe i średnie firmy potrzebują sztucznej inteligencji w zarządzaniu siecią
Zmiany w Zarządzie DHL Parcel Polska – Anna Krauze na stanowisku Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce
II etap inwestycji Bemosphere na finiszu
Aktualności
Schneider Electric w Davos wzywa do skupienia się na elektryfikacji i cyfryzacji, aby przyspieszyć dekarbonizację gospodarek
2024.01.16Zebra Technologies wprowadza na rynek nowy, ultrawytrzymały komputer mobilny zwiększający wydajność pracy
2024.01.16Wpływ danych na sukces w marketingu cyfrowym
2024.01.16Kluczowe wskaźniki do monitorowania w analizie marketingu cyfrowego
2024.01.1687% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe
2024.01.15VIBE z pierwszą podpisaną umową najmu
2024.01.15Zgłoś szkołę do kosmicznie wciągającego programu – „Stacja Galaxy. Bezpieczne miejsce w sieci”
2024.01.12Tree Development Group kupiła grunt inwestycyjny w Łodzi
2024.01.11Stabilny rozwój w złożonej sytuacji rynkowej
2024.01.11Develia wprowadza do przedsprzedaży VII etap osiedla Ceglana Park w Katowicach
2024.01.11Rok 2023 w największym centrum biznesowym w Polsce
2024.01.11Rzecznik Praw Pacjenta zmienił warszawską siedzibę
2024.01.10Superwydajne i zrównoważone Budynki Przyszłości kluczowym elementem transformacji energetycznej
2024.01.10Barometr EFL: tak dobrego początku roku nie było od 2018 roku. Więcej firm planuje inwestować i sprzedawać
2024.01.10Mark Mulder dyrektorem handlowym Girteki
2024.01.09TomTom Orbis Maps wyznacza nowy standard tworzenia map z niespotykanym dotąd zasięgiem i wizualizacją
2024.01.09Te dwa wydarzenia ukształtują cenę bitcoina na początku 2024 roku
2024.01.09Wyniki sprzedaży Grupy INPRO w 2023 roku
2024.01.08TomTom i Mitsubishi Electric pracują nad rozwojem zautomatyzowanej jazdy
2024.01.08Faktoring a poprawa płynności finansowej
2024.01.05Krótkie serie produktowe w branży CPG zyskują na popularności. Jak zadbać o odpowiednią infrastrukturę?
2024.01.05Czym żył rynek mieszkaniowy w 2023 roku? Co przyniosą kolejne miesiące?
2024.01.04Raport EFL: cyberbezpieczeństwo w polskich firmach – duże wyzwanie zwłaszcza dla MŚP
2024.01.04Bezpieczeństwo na drogach zimą: Girteka stawia na szkolenia dla kierowców
2024.01.02Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja
Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz
/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.
/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.