informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

HGA Media zmienia się w Grupę IBERION

2019.06.26
Nieruchomości

Premiera Villi condo w Warmia Resort

2019.06.26
Technologie

2-minutowe odliczanie – poprawa jakości obsługi klienta i zwiększenie wartości koszyka poprzez komunikację wizualną

2019.06.25
Nieruchomości

Kraków, Warszawa i Wrocław z największym wzrostem w sektorze usług biznesowych i segmencie biurowym

2019.06.25
Med-Tech

Wspólne projekty ABM i Narodowych Instytutów Zdrowia w USA

2019.06.25
Finanse

Sezon turystyczny przed nami. Jaką wartość powinno mieć ubezpieczenie, aby chroniło?

2019.06.24
Moto

Przenośne oświetlenie do auta. Jakie wybrać?

2019.06.18
Nagrody

DRUTEX ponownie wyróżniony przez klientów

2019.06.18
Technologie

ESCO szansą na obniżenie kosztów zużycia energii

2019.06.18
HR

Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

2019.06.18
Finanse

mPay z zezwoleniem NBP na prowadzenie schematu płatniczego

2019.06.18
Nieruchomości

Biurowa Łódź przyspiesza

2019.06.17
Wydarzenia

Gala w Gala Collezione!

2019.06.17
Technologie

Poszerzenie współpracy Agencji Badań Medycznych z partnerami w USA

2019.06.14
Nagrody

Styropiany Styropmin docenione przez konsumentów

2019.06.12
Technologie

Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necie

2019.06.11
Wydarzenia

O kontekście designu, czyli Wieczór Architektów z Tomkiem Rygalikiem w 9design

2019.06.10
Finanse

Usługa e-Pit przekonała Polaków

2019.06.10
Technologie

Transcom otwiera oddział w Elblągu

2019.06.04
Technologie

Biotts, czyli technologia niosąca rewolucję w medycynie

2019.06.04
Technologie

„Taki mamy klimat” w serwerowni, czyli wieczna wiosna w branży IT

2019.06.03
Nieruchomości

Millenialsi na rynku nieruchomości – czy pokolenie Y zmienia standardy mieszkaniowe?

2019.05.31
Technologie

Certyfikat (C2C) dla Reynaers Aluminium

2019.05.30
Nieruchomości

W Warszawie rośnie najwięcej wież w Europie

2019.05.30

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe