informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Motocyklowa innowacja, czyli polska premiera kasków Vozz Helmets

2019.02.21
HR

Patryk Wąsowicz nowym Product Marketing Managerem w OKI Europe (Polska)

2019.02.21
Technologie

RTB House otwiera Creatives Lab

2019.02.21
Wyniki finansowe

Lenovo - najwyższe przychody kwartalne od 4 lat i rekordowy dochód

2019.02.21
Technologie

Cisco: Globalne sieci mobilne będą obsługiwać ponad 12 miliardów urządzeń i połączeń IoT do 2022 r.

2019.02.21
CSR

FedEx Express rozpoczyna dwuletnią współpracę z Globalnym Sojuszem NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego

2019.02.21
Wyniki finansowe

Wyniki Orange Polska - wzrost EBITDA o ponad 3 proc.

2019.02.20
HR

Przyszłość polskich technologii ma kobiecą twarz

2019.02.19
Finanse

Best Western Hotels & Resorts przejmuje WorldHotels

2019.02.19
Moto

Dobry styczeń, ale nie dla marek premium i elektroaut

2019.02.18
Nieruchomości

Supermarket Carrefour w Galerii Korona

2019.02.15
Nieruchomości

Kolejne salony VOX z ofertą drzwi i podłóg otwarte!

2019.02.14
Moto

Polska w ogonie rozwoju elektromobilności w Europie. Czy w 2019 nastąpi przełom?

2019.02.11
Wyniki finansowe

Imponujące wyniki Twittera za 2018 rok

2019.02.08
HR

Haier Europe wprowadza zmiany organizacyjne we Włoszech

2019.02.07
Wydarzenia

Epson przedstawia nowy projektor do Digital Signage z funkcją oświetlenia punktowego

2019.02.06
Wyniki finansowe

Alphabet - imponujące wyniki finansowe za Q4 2018

2019.02.05
Nieruchomości

Lokum Deweloper finalizuje budowę osiedla Lokum Victoria we Wrocławiu

2019.02.04
Wyniki finansowe

Microsoft - wyniki finansowe za Q2 2019

2019.01.31
Wyniki finansowe

Słabe wyniki sprzedażowe Apple za Q1

2019.01.30
HR

Jak zdobyć zawód przyszłości? Zostań programistą! Ruszyła 10. edycja bootcampów Data Science

2019.01.29
HR

Jak przebić szklany sufit, czyli co ułatwia kobietom rozwój zawodowy? Nowy raport Fundacji Sukces Pisany Szminką

2019.01.28
Technologie

(R)ewolucja profesjonalnej komunikacji biznesowej: innovaphone myApps

2019.01.28
Wyniki finansowe

Grupa SEB podsumowuje rok 2018

2019.01.28

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe