informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Nieruchomości

Czy czeka nas załamanie rynku dzierżawy hotelowej i wynajmu krótkoterminowego ?

2020.03.19
Technologie

Lawinowo wzrosła liczba domen ze słowami covid i virus

2020.03.19
Wydarzenia

Towarzystwa Biznesowe przenoszą spotkania do online

2020.03.19
Nagrody

10 Jubileuszowy plebiscyt Mobility Trends – rozstrzygnięty

2020.03.18
Nagrody

Mio MiVue C570 to samochodowy gadżet roku 2019

2020.03.18
Nieruchomości

Mogilska Tower - architektura otwarta na przyszłość

2020.03.18
Wyniki finansowe

MLP Group wypracowało blisko 130 mln zł zysku netto

2020.03.18
CSR

Firma z ekologiczną odpowiedzialnością czyli jak produkować ogrodzenia nie niszcząc zdrowia i otoczenia

2020.03.17
Wydarzenia

Związek Polskie Okna i Drzwi składa petycje w sprawie zmiany terminu targów Fensterbau Frontale w Norymberdze

2020.03.16
Nieruchomości

Sieć B&B planuje dalszy rozwój w oparciu o najem

2020.03.13
Wydarzenia

Czy czerwiec to dobry termin na targi FENSTERBAU FRONTALE w Norymberdze?

2020.03.12
Finanse

Budując granice i stale je przesuwając, czyli przepis na sukces polskiego producenta ogrodzeń

2020.03.12
Technologie

TomTom, Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. i DENSO pracują wspólnie nad mapami dla samochodów autonomicznych

2020.03.11
CSR

Przez brak działań CSR firmy tracą klientów i pracowników

2020.03.11
HR

Team building, czyli jak wprowadzić trwałe zmiany z zespole

2020.03.10
HR

Pracownik z przeszłością – jak uniknąć błędów podczas rekrutacji

2020.03.09
Nagrody

Laureaci TUBĄDZIN DESIGN AWARDS wyróżnieni w europejskim konkursie

2020.03.09
Nagrody

Finansowa Marka Roku 2020 należy do Eurofactor Polska

2020.03.09
Wydarzenia

Nowe wyzwania, nowe produkty, nowe trendy – Peka podsumowuje targi Arena Design

2020.03.06
Technologie

Etykiety do oznaczania pojemników wielokrotnego użytku – jak je dostosować do potrzeb logistycznych?

2020.03.06
Technologie

RTB House jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie w rankingu FT1000

2020.03.03
Wyniki finansowe

Polskie spółki technologiczne podbijają ranking Financial Times

2020.03.03
Nagrody

Znamy zwycięzców konkursu Wnętrze Roku SAW!

2020.03.03
Finanse

Branżowy Barometr EFL: firmy transportowe w najgorszej sytuacji od 5 lat, firmy budowlane i handlowe rozpoczynają rok w lepszych nastrojach

2020.03.02

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe