informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

2019.10.31
HR

Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

2019.10.31
Nieruchomości

Lokum Deweloper rozpoczyna sprzedaż mieszkań w II etapie krakowskiego osiedla Lokum Siesta

2019.10.31
Wiadomości

Together for Better:30 lat obecności Reynaers Aluminium w Polsce

2019.10.30
Nieruchomości

CEDC International powiększa swoje biuro

2019.10.30
HR

Kariera w IT : Jak wygląda praca programisty w software house’ie?

2019.10.29
Wiadomości

Czy branża stolarki budowlanej wyhamowuje?

2019.10.28
Nagrody

Nagroda w kategorii „Spółka Roku” dla Grupy Amica w konkursie „Diamenty Top Industry”

2019.10.28
Nagrody

FRANKE - bateria filtrująca Vital z nagrodą Dobry Wzór 2019

2019.10.28
Nagrody

Tremend z nagrodą European Property Awards

2019.10.28
CSR

EFL startuje z Klubem Młodego Przedsiębiorcy we Wrocławiu. Do projektu CSR zaprasza w szczególności małe i średnie firmy

2019.10.28
Wydarzenia

AliExpress jest gotowy na Światowy Festiwal Zakupów 11.11.2019

2019.10.25
Technologie

Na polski rynek wchodzi kanadyjska marka Bblüv z wyjątkowymi produktami do opieki nad dziećmi

2019.10.25
Wydarzenia

Stocznia Cesarska wraz z Nadbałtyckim Centrum Kultury przywraca stoczniowe ogródki pracownicze.

2019.10.25
Technologie

Wprost i Do Rzeczy w Publico24 Newsstand

2019.10.24
Nieruchomości

Strategiczne działania firm z relokacją w tle

2019.10.24
Wydarzenia

Debiut Aqiny na Warsaw Home

2019.10.24
HR

Talent Alpha uznany za najlepszy startup technologiczny na świecie dla branży HR na konferencji UNLEASH World w Paryżu

2019.10.24
Wydarzenia

Polskie startupy z programu MIT Enterprise Forum CEE podbijają amerykański rynek

2019.10.24
Nieruchomości

Wysokie ceny i opóźnienia – co zniechęca nabywców do zakupu mieszkania na rynku pierwotnym?

2019.10.24
Nieruchomości

Polska firma z branży PropTech wchodzi na amerykański rynek

2019.10.24
Finanse

Klimas Wkręt-met powiększa firmową flotę

2019.10.24
Nieruchomości

Vector+, symbol biurowej nowoczesności

2019.10.24
Wydarzenia

Transcom oficjalnie otworzył oddział w Elblągu

2019.10.24

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe