informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Nieruchomości

Biurowy Kraków bezkonkurencyjny w regionach

2019.09.12
Wydarzenia

Cykl Design od kuchni w Sopocie!

2019.09.12
Wiadomości

Batumi – nowa sieć piekarni gruzińsko-ormiańskich wchodzi na rynek

2019.09.11
Moto

W jaki sposób nowe technologie poprawiają bezpieczeństwo jazdy?

2019.09.11
CSR

RTB House wspiera młode talenty, sponsorując drużynę RTB Warsaw MIMotaurs w międzynarodowych wyścigach autonomicznych dronów

2019.09.11
Wydarzenia

Profbud przedłuża współpracę sponsorską z Akademią Koszykówki Legii Warszawa

2019.09.10
HR

Małgorzata Marcinkowska: z globalnej roli w Oriflame na szefową ds. projektowania doświadczeń klientów Synerise

2019.09.10
HR

Zmiana sterów w SANPLAST S.A. Robert Dziak nowym prezesem firmy

2019.09.10
Technologie

Result Media wchodzi na rynek niemiecki

2019.09.10
Med-Tech

Mercator Medical zamyka produkcję wyrobów włókninowych w Polsce

2019.09.10
Nieruchomości

W 2019 roku Grupa INPRO planuje oddać do użytkowania ponad 30% więcej mieszkań i domów

2019.09.10
Nieruchomości

Dekpol zbudował szóstą halę dla Panattoni

2019.09.09
HR

Tomasz Pietrzak awansował w MLP Group

2019.09.09
Nieruchomości

Polska najsilniejszym rynkiem inwestycyjnym w nieruchomości komercyjne w CEE

2019.09.06
Nagrody

Dulux wyróżniony w rankingu Budowlana Marka Roku 2019

2019.09.06
Moto

TomTom współpracuje z firmą HELLA Aglaia w zakresie aktualizacji map HD w czasie rzeczywistym

2019.09.05
Moto

Liczba pojazdów autonomicznych zasilanych przez TomTom została podwojona

2019.09.05
CSR

AGH i Cisco rozszerzają współpracę o wspólne projekty badawcze i edukacyjne

2019.09.05
Wyniki finansowe

DRUTEX - wyniki po I połowie 2019 r.

2019.09.05
Wyniki finansowe

Amica ze stabilnym wzrostem wyników w I połowie 2019

2019.09.05
Wiadomości

Fasada Roku 2019: ostatnie chwile na zgłoszenie

2019.09.05
Moto

Nowa generacja samochodów elektrycznych wspomagana przez technologię blockchain

2019.09.04
Wiadomości

Grupa RAJA jednoczy swoje europejskie spółki RAJAPACK pod wspólną marką RAJA

2019.09.04
Wiadomości

Polują na firmowe urządzenia mobilne ⅔ liderów IT przyznało, że padło ofiarą cyberataku

2019.09.04

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe