
Cały sprzęt fotograficzny w jednym plecaku. HAMA Samara to nowa propozycja na rynku
Kolejne rekordowe wyniki Grupy Mercator Medical: spółka szacuje 414 mln zł wyniku EBITDA w Q4 2020
Automatyzacja procesów biznesowych w nowoczesnej organizacji
Kolejny rekord inwestycji w start-upy. Czy branża przekroczy 2 mld zł?
Aktualności
Cała zmiana na kwarantannie? Postaw na outsourcing pracowników!
2021.01.07Rośnie liczba cyberataków na firmy prawnicze
2021.01.07Jak zapewnić ciągłość i bezpieczeństwo pracy w swojej firmie?
2021.01.07Obrotowy rekord wszech czasów w TIM SA
2021.01.0530 tysięcy drzew na 30 lat działalności. EFL posadzi las na Warmii
2021.01.059 powodów, dla których warto stosować systemy Print&Apply
2021.01.05Dekpol Budownictwo zbuduje nowoczesną fabrykę rowerów dla RTE Poland
2021.01.04W jakiej kondycji mali przedsiębiorcy rozpoczną nowy rok?
2020.12.31Mieszkanie od Unidevelopment zarezerwujesz również online
2020.12.30Podaż mieszkań może nieco wyhamować - komentarz Shragi Weismana, CEO Aurec Home
2020.12.29Oprogramowanie The Design Hub od OKI z nagrodą Złote Innowacje Retail 2020
2020.12.28Olivia Business Centre podsumowuje 2020 rok
2020.12.22Technologie finansowe wspomagają sprzedaż internetową
2020.12.22Jak udoskonalić system finansowania startupów
2020.12.22Hotel Crowne Plaza w Warszawie już otwarty!
2020.12.21Przemysł przyszłości w praktyce – nowy cykl bezpłatnych webinariów dla przedsiębiorców. Pierwsze wydarzenie już w styczniu
2020.12.21Dzieląc się, dbamy o innych. Święta w Stoczni Cesarskiej
2020.12.21Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach online
2020.12.21Decoroom podsumowuje rok 2020
2020.12.20W służbie morzom i oceanom
2020.12.18Niezbędnik do nauki i pracy zdalnej, towarzyskich rozmów online czy streamowania. Oto kamera internetowa HAMA C-600 Pro
2020.12.18Global Compact Network Poland prezentuje firmy działające na rzecz zrównoważonego rozwoju
2020.12.18Badanie PayPal: Ponad 60 proc. Polaków robi zakupy online, aby poprawić sobie humor
2020.12.17NFOŚiGW odpowiada na wniosek POiD w sprawie weryfikacji dopłat do drzwi w ramach programu Czyste Powietrze
2020.12.17Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19
Jak zdobyć serca millenialsów?
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?
