informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

HTC - ponad 30% spadek sprzedaży

2012.12.06
Technologie

Nokia sprzedaje HQ za 170 mln Euro

2012.12.05
Technologie

Qualcomm zainwestuje 120 milionów $ w Sharpa

2012.12.04
Technologie

Polkomtel - dane finansowe spółki za Q3 2012

2012.11.30
Nieruchomości

Apartamenty w górach - co się buduje, za ile można kupić

2012.11.30
Technologie

Tomasz Zazdroga wchodzi do Zarządu Polkomtel Sp. z o.o.

2012.11.23
Technologie

BSH (Bosch/Siemens) ogłosił wezwanie na akcje Zelmera

2012.11.22
Technologie

ALDA S.A podsumowuje wyniki finansowe za Q3 2012

2012.11.14
Technologie

Wyniki sprzedaży gry ''Halo 4'' (wideo)

2012.11.13
Technologie

AB S.A. wyniki finansowe za Q3 2012

2012.11.13
Technologie

Wyniki finansowe Lenovo za Q2 roku finansowego 2012/2013

2012.11.09
Technologie

HTC - bardzo słabe wyniki finansowe za październik

2012.11.06
Technologie

Audytowane wyniki roczne AB S.A.

2012.11.05
Technologie

Whirlpool - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.11.02
Technologie

Oświadczenie Panasonic Polska ws. naszej publikacji

2012.11.02
Technologie

Nikon - wyniki finansowe za Q2 roku fiskalnego 2012

2012.11.02
Technologie

Sharp - równia pochyła ku bankructwu

2012.11.02
Technologie

S&P obniża rating Panasonica - zapowiadają się większe straty niż planowano

2012.11.02
Technologie

Samsung - wyniki finansowe za trzeci kwartał 2012 r.

2012.10.29
Nieruchomości

Świetne wyniki IKEA Retail w Polsce za rok finansowy 2012

2012.10.26
Technologie

Canon - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.10.25
Technologie

Wstępne wyniki finansowe firmy Acer za trzeci kwartał 2012

2012.10.24
Technologie

LG - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.10.24
Technologie

Electrolux - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.10.22

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe