informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Yahoo prowadzi rozmowy w sprawie zakupu Dailymotion

2013.03.20
Technologie

Canon i Océ w procesie integracji

2013.03.18
Technologie

Esther Berrozpe: pierwsza kobieta na stanowisku prezesa w firmie Whirlpool

2013.03.16
Technologie

Trzy banki udzielą kredytu firmie Sharp (w sumie na kwotę 30 mld jenów)

2013.03.14
Technologie

BlackBerry: "Mamy milionowe zamówienie na nowe smartfony"

2013.03.14
Technologie

Xerox przejmuje firmę Impika

2013.03.12
Technologie

Porządki Google w Motoroli - 1.200 osób straci pracę

2013.03.08
Technologie

Sharp rozmawia z Samsungiem ws. inwestycji

2013.03.06
Nieruchomości

IKEA i energetyczne plany

2013.03.01
Wyniki finansowe

Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży AB S.A. w H1 2012/13

2013.02.28
Technologie

Panasonic - czy będą cięcia również wśród Członków Zarządu?

2013.02.26
Wyniki finansowe

Roczny dochód HUAWEI Device w 2012 roku wyniósł 7.5 miliarda USD

2013.02.26
Technologie

Olympus potwierdza - Sony naszym największym udziałowcem

2013.02.25
Technologie

CEO Toshiba Norio Sasaki do wymiany

2013.02.23
Wyniki finansowe

Netia ogłosiła wyniki finansowe za IV kw. i cały 2012 rok

2013.02.21
Wyniki finansowe

Dell w Q4 2013 - 14.3 mld $ przychodu / rok do roku spadek o 31%

2013.02.20
Technologie

WEBCOM wchodzi na polski rynek i dołącza do grona Partnerów Microsoft

2013.02.18
Technologie

Bert Nordberg otrzymał propozycję objęcia stanowiska w zarządzie AB Electrolux

2013.02.15
Technologie

Jim Balsillie były CEO RIM (teraz BlackBerry) wyprzedał udziały w BlackBerry

2013.02.14
Technologie

Wyniki finansowe Nvidia - 1.1 mld $ przychodu, 174 mln $ zysku w Q4 2013

2013.02.14
Technologie

Apple obniża ceny MacBooków z wyświetlaczem Retina nawet o 200$

2013.02.13
Technologie

Nokia sprzedaje campus Peltola w Oulu za 30 mln Euro

2013.02.12
Technologie

Netia wygrała duży przetarg u Agencji Rynku Rolnego

2013.02.08
Technologie

Sony opublikowało wyniki finansowe za Q3 roku fiskalnego 2012

2013.02.07

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe