informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Hard-PC autoryzowanym dealerem BEATS

2013.06.03
Technologie

WiFi na pokładzie AIR FRANCE KLM

2013.06.03
Technologie

W czerwcu ruszają warsztaty ''AB Intel Server Academy''

2013.06.03
Finanse

Stało się! Kredyt we frankach już się nie opłaca

2013.06.03
Technologie

Ile straciła Europa? 1bilion $ i prawie 1milion miejsc pracy

2013.06.02
Nieruchomości

Budownictwo w Polsce. Edycja 2013 - raport firmy doradczej KPMG

2013.05.31
Nieruchomości

Morskie farmy wiatrowe to miliardy dla polskiej gospodarki

2013.05.31
Giełda

GPWtr@der - platforma do nauki inwestowania stworzona przez GPW

2013.05.31
Giełda

Dariusz Kułakowski powołany w skład Zarządu GPW

2013.05.31
Technologie

Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

2013.05.29
Nieruchomości

Grupa Paradyż w serwisie Pinterest

2013.05.29
Technologie

Więcej zdalnej kontroli nad domowymi kamerami IP D-Link

2013.05.29
Nieruchomości

Michał Pyter awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu Enterprise IT Business w Schneider Electric Polska

2013.05.28
Nieruchomości

Problemy ekonomiczne nie zniechęcają polskich przedsiębiorców

2013.05.27
Technologie

Outbox wyłącznym dystrybutorem na polski rynek rozwiązania Salesforce Marketing Cloud

2013.05.27
Technologie

Microsoft i PwC zawierają strategiczne porozumienie

2013.05.27
Technologie

FagorMastercook jednym ze sponsorów Wrocław Global Forum 2013

2013.05.23
Technologie

Prestigio osiągnęło pułap miliona sprzedanych tabletów

2013.05.23
Technologie

Infovide-Matrix - podwyższenie kapitału zakładowego

2013.05.16
Technologie

Nowi członkowie zarządu w Infovide-Matrix

2013.05.16
Wyniki finansowe

Netia po pierwszym kwartale 2013

2013.05.15
Wyniki finansowe

Fortinet - wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 r.

2013.05.15
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe GK AB za Q1 2013

2013.05.15
Wyniki finansowe

Wyniki Grupy Infovide-Matrix za I kwartał 2013 r.

2013.05.14

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe