informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Garmin przejął firmę Nexus Marine AB

2012.10.22
Technologie

AMD - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.10.19
Technologie

Nokia - wyniki finansowe za Q3 2012

2012.10.19
Technologie

HTC - zysk netto za Q3 2012 o ponad 130 mln $ w dół

2012.10.08
Technologie

Rekordowe prognozy za Q3 2012 marki Samsung

2012.10.05
Technologie

Sharp - szykuje się bardzo trudny rok 2013

2012.09.26
Technologie

WD obniża prognozy dotyczące zysków

2012.09.14
Technologie

Philips - będzie jeszcze więcej zwolnień

2012.09.11
Technologie

HP, Kodak - kolejne cięcia w zatrudnieniu

2012.09.10
Technologie

Sąd uchylił karę 8 mln zł nałożoną na TP przez Prezesa UKE

2012.09.10
Technologie

Po wykupie swoich udziałów przez NEC, akcje Lenovo w dół

2012.09.05
Technologie

Nokia Siemens Networks drugim dostawcą infrastruktury dla Plusa i Aero2

2012.09.05
Technologie

ZTE - wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2012

2012.08.30
Technologie

Wyniki finansowe AB S.A. za Q2 2012

2012.08.30
Technologie

Motorola zwija interes w regionie Azji i Pacyfiku

2012.08.29
Technologie

Oszczędzać czas zacząć. Sharp - 2000 osób straci pracę

2012.08.29
Technologie

Lexmark - wdrożenie planu oszczędnościowego, 1.700 osób straci pracę

2012.08.29
Technologie

Strategiczna inwestycja Ricoh w PTI Marketing Technologies

2012.08.24
Technologie

Sony Mobile - likwidacja centrali w Lund + cięcia w zatrudnieniu

2012.08.23
Technologie

Wyniki Nowej Netii za II kw. 2012 roku

2012.08.23
Technologie

Xerox przejmuje brytyjską spółkę WDS

2012.08.21
Technologie

Acer opublikował wstępne wyniki za Q2 2012 - jest dobrze

2012.08.17
Technologie

Jak stracić 600 mln $ w trzy miesiące?

2012.08.17
Technologie

Lenovo - 30% wyższe przychody oraz zwiększenie udziałów w rynku PC

2012.08.16

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe