informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Olympus - wyniki za Q1 2012

2012.08.09
Technologie

Zmiany organizacyjne w Panasonic

2012.08.09
Technologie

Wyniki finansowe PTC za Q2 2012

2012.08.09
Technologie

HTC - a było tak pięknie...

2012.08.03
Nieruchomości

Barlinek: Wyniki finansowe za Q1 2012

2012.08.02
Technologie

Wyniki finansowe Sharp - 1.2 mld $ straty w Q1 2012

2012.08.02
Technologie

Sony wciąż na minusie - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.08.02
Technologie

Toshiba - wyniki finansowe za Q1 bieżącego roku fiskalnego

2012.08.01
Nieruchomości

Nowy system opłat franczyzowych w sieci Abra

2012.08.01
Technologie

Panasonic - wyniki finansowe za Q1 bieżącego roku fiskalnego

2012.07.31
Technologie

Hitachi - wyniki finansowe lepsze niż się spodziewano

2012.07.30
Technologie

HTC - zamyka biuro w Korei, przegrywa walkę o konsumenta w regionie

2012.07.30
Technologie

Samsung: imponujące wyniki za Q2 2012

2012.07.27
Technologie

Logitech - znowy strata netto, słabe wyniki sprzedażowe i...

2012.07.26
Technologie

Huawei - finansowe podsumowanie pierwszej połowy 2012r.

2012.07.25
Technologie

Canon - wyniki finansowe za Q2 2012

2012.07.25
Technologie

Wyniki LG za drugi kwartał obrachunkowy 2012 roku

2012.07.25
Technologie

Apple w Q3 - sprzedano rekordowe 17 milionów iPadów, wyniki jednak i tak gorsze od prognozowanych

2012.07.25
Technologie

Whirlpool - wyniki finansowe za Q2 2012

2012.07.24
Technologie

TomTom - umowa z Peugeotem poprawiła humory inwestorom

2012.07.24
Technologie

Sharp - szykują się ''ostre cięcia'' i zwolnienia

2012.07.24
Technologie

AB S.A. z nowym aneksem do umowy z HP

2012.07.24
Technologie

Electrolux - wyniki finansowe za Q2 2012

2012.07.20
Technologie

Google w Q2 - wyniki finansowe dobre, gdyby jeszcze ta Motorola...

2012.07.20

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe