informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Lenovo i EMC powołują spółkę

2013.01.22
Technologie

Wyniki Huawei za 2012 - 2.5 mld $ zysku, rynek smartfonów wciąż wyzwaniem

2013.01.21
Technologie

Sony sprzedaje siedzibę w Nowym Jorku za 1.1 mld $...

2013.01.18
Technologie

Intel: Wyniki finansowe za Q4 2012 i cały 2012 rok

2013.01.17
Technologie

Garmin w indeksie giełdowym S&P 500

2013.01.15
Technologie

HP CEO zarobiła 15 mln $ mimo nie osiągnięcia planów za rok 2012

2013.01.13
Technologie

Ponad 300 milionów obrotu NEO24.PL w 2012 roku + strategia na 2013

2013.01.11
Technologie

Wstępne wyniki finansowe firmy Nokia za Q4 2012

2013.01.10
Technologie

CEO Sony o PS Vita - ''sprzedaż jest słabsza niż się spodziewaliśmy''

2013.01.10
Technologie

HTC w Q4 zarobiło tylko 34 mln $ USD

2013.01.07
Technologie

Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku

2013.01.04
Technologie

Polkomtel złożył kolejne zamówienie na usługi transmisji danych w Mobyland

2012.12.28
Technologie

Akcje Lenovo w dół po tym, jak CEO sprzedał część swoich udziałów

2012.12.28
Technologie

Spór patentowy pomiędzy RIM i Nokia zakończony

2012.12.21
Technologie

RIM wypada z Nasdaq Top100

2012.12.20
Technologie

Kodak sprzedaje swoje patenty za 525 mln $

2012.12.19
Technologie

HTC - problemy roku 2012 również w Q1 2013

2012.12.19
Nieruchomości

Drzwi otwarte na dopłaty

2012.12.19
Technologie

ZTE chce wzmocnić pozycję w Europie. Alcatel w orbicie zainteresowań

2012.12.19
Nieruchomości

Dotacja dla budujących domy energooszczędne

2012.12.13
Technologie

Apple chce przejąć TomToma?

2012.12.12
Technologie

Emapa kupiona przez Imagis

2012.12.11
Technologie

HTC - ponad 30% spadek sprzedaży

2012.12.06
Technologie

Nokia sprzedaje HQ za 170 mln Euro

2012.12.05

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe