informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

CEO Sony o PS Vita - ''sprzedaż jest słabsza niż się spodziewaliśmy''

2013.01.10
Technologie

HTC w Q4 zarobiło tylko 34 mln $ USD

2013.01.07
Technologie

Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku

2013.01.04
Technologie

Polkomtel złożył kolejne zamówienie na usługi transmisji danych w Mobyland

2012.12.28
Technologie

Akcje Lenovo w dół po tym, jak CEO sprzedał część swoich udziałów

2012.12.28
Technologie

Spór patentowy pomiędzy RIM i Nokia zakończony

2012.12.21
Technologie

RIM wypada z Nasdaq Top100

2012.12.20
Technologie

Kodak sprzedaje swoje patenty za 525 mln $

2012.12.19
Technologie

HTC - problemy roku 2012 również w Q1 2013

2012.12.19
Nieruchomości

Drzwi otwarte na dopłaty

2012.12.19
Technologie

ZTE chce wzmocnić pozycję w Europie. Alcatel w orbicie zainteresowań

2012.12.19
Nieruchomości

Dotacja dla budujących domy energooszczędne

2012.12.13
Technologie

Apple chce przejąć TomToma?

2012.12.12
Technologie

Emapa kupiona przez Imagis

2012.12.11
Technologie

HTC - ponad 30% spadek sprzedaży

2012.12.06
Technologie

Nokia sprzedaje HQ za 170 mln Euro

2012.12.05
Technologie

Qualcomm zainwestuje 120 milionów $ w Sharpa

2012.12.04
Technologie

Polkomtel - dane finansowe spółki za Q3 2012

2012.11.30
Nieruchomości

Apartamenty w górach - co się buduje, za ile można kupić

2012.11.30
Technologie

Tomasz Zazdroga wchodzi do Zarządu Polkomtel Sp. z o.o.

2012.11.23
Technologie

BSH (Bosch/Siemens) ogłosił wezwanie na akcje Zelmera

2012.11.22
Technologie

ALDA S.A podsumowuje wyniki finansowe za Q3 2012

2012.11.14
Technologie

Wyniki sprzedaży gry ''Halo 4'' (wideo)

2012.11.13
Technologie

AB S.A. wyniki finansowe za Q3 2012

2012.11.13

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe