informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

HP - wyniki finansowe za Q2 2012

2012.05.24
Technologie

Dell Q1 2012 - 33% spadek przychodów

2012.05.23
Technologie

Wyniki finansowe Grupy Amica za Q1 2012 r.

2012.05.22
Technologie

Wyniki finansowe Grupy Zelmer za Q1 2012 r.

2012.05.22
Technologie

Netia - wyniki finansowe Q1 2012 roku

2012.05.15
Technologie

AB S.A. - wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2012

2012.05.15
Technologie

Wyniki finansowe PTC w pierwszym kwartale 2012

2012.05.10
Technologie

Sony - podsumowanie 2011, czyli rekordowa strata 5.7 mld $

2012.05.10
Technologie

Samsung - wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2012

2012.05.04
Technologie

Motorola - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.05.02
Technologie

Whirlpool - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.05.02
Technologie

Sharp - gigantyczna roczna strata w wysokości 1.4 mld $

2012.04.27
Technologie

Samsung wyprzedził Nokię

2012.04.27
Technologie

Acer - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.04.26
Technologie

Mirosław Suszek nowym członkiem zarządu Netii

2012.04.26
Technologie

Electrolux - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.04.25
Technologie

LG - bardzo dobre wyniki za Q1 2012

2012.04.25
Technologie

HTC - Q1 2012 słabo, ale w Q2 ma być lepiej

2012.04.24
Technologie

Zelmer prężnie buduje swoją pozycję na rynkach wschodnich

2012.04.24
Technologie

Huawei w 2011 - wzrosły obroty, spadły zyski

2012.04.24
Technologie

Gorenje - sprawozdanie za 2011 przyjęte

2012.04.19
Technologie

Nokia - słabe wyniki za Q1 2012

2012.04.19
Technologie

Kazuo Hirai zapowiada cięcia w Sony

2012.04.12
Technologie

Wacom Europe: Martin Boit następcą Hana Stoffelsa na stanowisku prezesa i CEO

2012.04.11

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe