informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Play - wyniki finansowe za 2011

2012.02.29
Technologie

Kazuhiro Tsuga nowym prezydentem Panasonica

2012.02.28
Technologie

HP - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.02.23
Technologie

Dell - wyniki finansowe słabsze od oczekiwanych

2012.02.22
Technologie

Fujitsu chce zwojować Europę

2012.02.20
Technologie

Również Twitter ruszył z reklamami

2012.02.17
Technologie

Samsung pierwszym reklamodawcą Skype w Polsce

2012.02.17
Technologie

Polityka cenowa jako potężne narzędzie w rękach firmy - bezpłatna konferencja Deloitte

2012.02.17
Technologie

Polskie firmy stawiają na wzrost przychodów, a nie cięcie kosztów

2012.02.17
Technologie

Aresztowania w Olympusie

2012.02.16
Technologie

Wyniki finansowe Nvidia - 12.8% roczny wzrost przychodów

2012.02.16
Technologie

Sony przejmuje udziały w Sony Ericsson - powstaje Sony Mobile Communications

2012.02.16
Technologie

Cisco przeciwne tak 'łatwemu' przejęciu Skype'a przez Microsoft

2012.02.15
Technologie

Kaspersky Lab - podsumowanie roku 2011

2012.02.15
Technologie

Alda - wyniki finansowe za Q4 2011

2012.02.15
Technologie

Aiton Caldwell - wyniki finansowe za Q4 2011

2012.02.15
Technologie

Dokopać leżącemu? A dlaczego by nie!

2012.02.15
Technologie

Acer: Q4 - gorszy zysk netto, roczna strata sięgnęłą 212 mln $

2012.02.15
Technologie

Będą zmiany w zarządzie Electroluxa

2012.02.15
Technologie

Samsung zastanawia się co dalej z LCD

2012.02.14
Technologie

GrupaTP przedstawiła wyniki finansowe za Q4 i cały 2011

2012.02.14
Technologie

Rynek elektroniki użytkowej w 'Stanach' w 2011

2012.02.14
Technologie

Akcje Apple przekroczyły kolejną magiczną granicę

2012.02.14
Technologie

Google dostało zielone światło

2012.02.13

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe