informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Logitech po raz kolejny koryguje prognozy

2012.01.26
Technologie

Słabe wyniki sprzedażowe Nintendo, Wii wkrótce na rynku

2012.01.26
Technologie

Znakomite wyniki finansowe Apple

2012.01.25
Technologie

AMD - niższe przychody

2012.01.25
Technologie

Nokia ukarana za spamowanie

2012.01.24
Technologie

Spadki na giełdzie po zmianach w RIM

2012.01.24
Technologie

BizTech podsumowuje rok 2011

2012.01.23
Technologie

Olympus zostaje na tokijskiej giełdzie - 7% wzrost akcji

2012.01.23
Technologie

Ogromne straty finansowe Sony Ericsson przed przejęciem

2012.01.19
Technologie

Invest Media rusza z nowymi inwestycjami wiosną 2012 r.

2012.01.18
Technologie

Samsung - kryzys na świecie. Jaki kryzys?

2012.01.17
Technologie

Olympus pozywa kierownictwo. Rezygnacja zarządu

2012.01.10
Technologie

Toshiba wchodzi na rynek inteligentnego zarządzania energią

2012.01.09
Technologie

Wielkie sprzątanie w Olympusie

2012.01.08
Technologie

Słabsze wyniki finansowe Motoroli

2012.01.07
Technologie

Canon: Ambitne plany sprzedażowe

2012.01.07
Technologie

Koniec ery szybkich wzrostów HTC

2012.01.06
Technologie

Apple: 5. milionowa ugoda z Elan Microelectronics

2012.01.05
Technologie

Czy w styczniu Kodak ogłosi bankructwo?

2012.01.05
Technologie

Kodak: kolejna rezygnacja w zarządzie spółki

2011.12.31
Technologie

Raport: The Economist i Ricoh

2011.12.29
Technologie

Włoski urząd antymonopolowy ukarał Apple

2011.12.27
Technologie

Dalekowschodni alians przeciw Amerykanom

2011.12.27
Technologie

Fujifilm przygląda się sytuacji w Olympusie

2011.12.27

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe