informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Marc Durcan nowym CEO Micron Technology

2012.02.05
Technologie

'Mała podwyżka' dla Virgini Rometty

2012.02.04
Technologie

Ricoh koryguje swoje prognozy

2012.02.03
Technologie

Nikon - wyniki finansowe za Q3 2011 i cały 2011

2012.02.03
Technologie

Miliarder z Hong Kongu kupuje Orange Austria

2012.02.03
Technologie

Quo vadis Panasonic? Rekordowe straty i słabe perspektywy na przyszłość

2012.02.03
Technologie

Wyniki finansowe Whirlpoola, Q4 2011 oraz cały rok 2011

2012.02.02
Technologie

IBM szykuje zwolnienia w Niemczech

2012.02.02
Technologie

Wyniki finansowe Electroluxa, Q4 2011 oraz cały rok 2011

2012.02.02
Technologie

Sony pod kreską, trudne wyzwania przed nowym CEO

2012.02.02
Technologie

Qualcomm na dużym plusie, lepsze prognozy na cały 2012

2012.02.02
Technologie

Lexmark: Słabe wyniki finansowe, trzeba zwalniać

2012.02.01
Technologie

Sharp - całoroczna prognoza zysku obniżona do...zera

2012.02.01
Technologie

LG - dobre wyniki za Q4 2011

2012.02.01
Technologie

Zwolnienia w Nokia Siemens Network w Niemczech i Finlandii

2012.01.31
Technologie

Japonia pod kreską - tym razem Fujitsu obniża całoroczną prognozę o ponad 40%

2012.01.31
Technologie

Toshiba: Słabe wyniki, jeszcze gorsze prognozy

2012.01.31
Technologie

Canon: dobry Q4 2011, nieciekawy 2012

2012.01.30
Technologie

Philips: Q4 mniejsze zyski, oraz obawy co do 2012

2012.01.30
Technologie

NEC - słabe prognozy, tysiące zwolnień

2012.01.30
Technologie

TP sprzedała spółkę PayTel

2012.01.27
Technologie

Znakomite wyniki finansowe Samsunga w Q4 2011

2012.01.27
Technologie

Nokia: Risto Siilasmaa + raport Q4 2011

2012.01.26
Technologie

Logitech po raz kolejny koryguje prognozy

2012.01.26

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe