informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wiadomości

ZTE ogłasza partnerstwo z drużyną NBA Houston Rockets

2013.10.17
Wyniki finansowe

4% spadek wyników w Q3 2013 - IBM

2013.10.17
Wiadomości

Twitter zatrudnił J.J. Hirschle'a z Google

2013.10.17
Technologie

Smartfon Amazon - HTC może być dostepny tylko dla abonentów Amazon Prime

2013.10.17
Finanse

SoftBank za 1.5 mld USD kupił fiński Supercell

2013.10.16
Wyniki finansowe

ASML - wyniki finansowe za Q3 2013

2013.10.16
Wyniki finansowe

Intel - wyniki finansowe za Q3 2013

2013.10.16
Nieruchomości

Samsung rusza z budową centrum D&R w Mountain View

2013.10.16
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Yahoo za Q3 - lekki spadek przychodów

2013.10.16
Finanse

Xiaomi sprzedało 100000 sztuk Mi-3 w 86 sekund

2013.10.16
Wiadomości

Konica Minolta sponsorem Pioneers Festival

2013.10.15
Nieruchomości

Grupa Hansgrohe zwiększyła w 2012 roku poziom obrotów

2013.10.15
Technologie

Yandex kupuje KinoPoisk

2013.10.15
Technologie

VML przejmuje IM2.0 - rynek agencji reklamowych w Chinach stoi otworem

2013.10.15
Wiadomości

Apple zatrudnia Burberry CEO Angelę Ahrendts (wideo)

2013.10.15
Wiadomości

21st Century Fox kupiło prawa do pokazywania niemieckiej Bundesligi

2013.10.15
Technologie

Plus na 4 lata operatorem telekomunikacyjnym dla GAZ-SYSTEM S.A.

2013.10.14
Wiadomości

Avans otworzył trzy kolejne elektromarkety

2013.10.14
Nieruchomości

Villeroy & Boch w zwycięskich projektach tegorocznej edycji konkursu Excellent Design

2013.10.14
Technologie

Facebook kupuje izrealskie Onavo

2013.10.14
Wiadomości

Xerox wyróżniony przez BLI w letniej edycji nagród ''Pick Of The Year''

2013.10.14
Wiadomości

Polskie jeździectwo w chmurze Microsoft

2013.10.11
Technologie

Marcin Habzda nowym szefem pionu TV firmy Toshiba w Polsce

2013.10.11
Wiadomości

Lazaridis zwiększył udziały w BlackBerry. Przejęcie firmy tuż, tuż...

2013.10.10

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe