informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wiadomości

Samsung Brand Store otwarty w Poznaniu

2013.09.26
Technologie

T-Mobile US pozbywa się BlackBerry

2013.09.26
Nieruchomości

Nowa platforma sprzedażowa Grupy SBS - zamów online, odbierz w dowolnym miejscu

2013.09.26
Technologie

Galaxy Note II - 30 mln sprzedanych urządzeń

2013.09.25
Technologie

ACTION S.A. dystrybutorem produktów marki ZELMER

2013.09.25
Technologie

Byeong-Yeop Park rezygnuje. Powód? Słabe wyniki Pantech'a

2013.09.25
Nieruchomości

Grupa Pracuj otworzy biuro w CH Plaza Rzeszów

2013.09.24
Nieruchomości

Lennar - pozytywne zyski za Q3

2013.09.24
Technologie

LG G2 - sprzedać 10 mln sztuk

2013.09.24
Technologie

Zbierają się czarne chmury nad HTC

2013.09.24
Technologie

Fairfax daje 4.7 mld $ za BlackBerry

2013.09.23
Giełda

10 powodów, dla których WIG30 opłaci się inwestorom

2013.09.23
Technologie

Microsoft Surface 2 i Surface Pro 2 zaprezentowane

2013.09.23
Giełda

Netia w składzie WIG30. Publikacja indeksu

2013.09.23
Technologie

Samsung sprzedaje Cheil Industries

2013.09.23
Technologie

Twitter zatrudnił Boba Moczydłowskiego z Topspin Media

2013.09.23
Technologie

26.09 o godz. 19:30 konferencja Samsung Electronics Polska

2013.09.21
Finanse

Deutsche Telekom kupił polski GTS za 500 mln euro

2013.09.20
Finanse

Optimus wraca do gry. Nowa inwestycja AB S.A.

2013.09.20
Wiadomości

Bruno Duthoit prezesem Orange Polska

2013.09.19
Technologie

BlackBerry może zwolnić nawet 40% pracowników

2013.09.19
Finanse

ACTION S.A. podpisał umowę dystrybucyjną z Lenovo Storage Division

2013.09.19
Nieruchomości

PayPal nawiązuje współpracę z Leroy Merlin w obszarze e-commerce

2013.09.19
Nieruchomości

Oras przejmie firmę Hansa od IK Investment Partners

2013.09.19

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe