informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange

2013.06.06
Finanse

BrandMaker partnerem Outbox

2013.06.06
Technologie

BlackBerry - 60% firm z listy Fortune 500 testuje lub używa nasze produkty

2013.06.06
Technologie

Wystartowała polska odpowiedź na Zyngę

2013.06.05
Technologie

Porozumienie nadawców dotyczące udogodnień dla niepełnosprawnych

2013.06.05
Nieruchomości

Panasonic oświetli Zamek na Hradczanach w czeskiej Pradze

2013.06.05
Nieruchomości

20 lat produkcji ROCKWOOL w Polsce

2013.06.05
Technologie

Impakt dystrybutorem marki Tamrac

2013.06.04
Technologie

Scenariusze transformacji operatorów telekomunikacyjnych

2013.06.04
Giełda

Konferencja SWIFT Business Forum, 14 czerwca, GPW

2013.06.04
Giełda

Konferencja IPO Summit, Warsaw 2013: Warszawa miejscem spotkań globalnych inwestorów

2013.06.04
Technologie

Nikon Europe - nowa witryna internetowa

2013.06.03
Technologie

Hard-PC autoryzowanym dealerem BEATS

2013.06.03
Technologie

WiFi na pokładzie AIR FRANCE KLM

2013.06.03
Technologie

W czerwcu ruszają warsztaty ''AB Intel Server Academy''

2013.06.03
Finanse

Stało się! Kredyt we frankach już się nie opłaca

2013.06.03
Technologie

Ile straciła Europa? 1bilion $ i prawie 1milion miejsc pracy

2013.06.02
Nieruchomości

Budownictwo w Polsce. Edycja 2013 - raport firmy doradczej KPMG

2013.05.31
Nieruchomości

Morskie farmy wiatrowe to miliardy dla polskiej gospodarki

2013.05.31
Giełda

GPWtr@der - platforma do nauki inwestowania stworzona przez GPW

2013.05.31
Giełda

Dariusz Kułakowski powołany w skład Zarządu GPW

2013.05.31
Technologie

Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

2013.05.29
Nieruchomości

Grupa Paradyż w serwisie Pinterest

2013.05.29
Technologie

Więcej zdalnej kontroli nad domowymi kamerami IP D-Link

2013.05.29

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe