informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wyniki finansowe

Dobre wyniki Sony za Q1 roku fiskalnego 2013

2013.08.01
Technologie

Goldman Sachs:''Motorola X będzie kosztować 299$. Koszt wyprodukowania urządzenia to 225$''

2013.08.01
Giełda

Tauron podpisał umowę dotyczącą programu emisji obligacji

2013.08.01
Giełda

Grupy GPW podsumowuje I półrocze 2013

2013.07.31
Technologie

O cenach i prędkości internetu w Polsce

2013.07.31
Technologie

Sony otwiera europejskie Digital Motion Picture Centre na terenie Pinewood Studios

2013.07.31
Wyniki finansowe

Rekordowe wyniki finansowe Symantec

2013.07.31
Wyniki finansowe

Toshiba - wyniki za Q1 roku fiskalnego 2013

2013.07.31
Wyniki finansowe

Kwartalne wyniki Nintendo w dół, tylko 160.000 konsol sprzedanych

2013.07.31
Nieruchomości

Zmiany właścicielskie w Grupie Tubądzin

2013.07.30
Wyniki finansowe

Wyniki HTC za Q2 2013

2013.07.30
Technologie

Canon oficjalnym partnerem IAAF podczas Mistrzostw Świata IAAF Moskwa 2013

2013.07.30
Nieruchomości

GPW - podsumowanie minionego tygodnia w liczbach

2013.07.30
Giełda

Certyfikaty Odwrotnie Zamienne (COZ) debiutują na GPW

2013.07.29
Technologie

Prognoza kolejnych słabych zysków sprawiła, że odchodzi CEO Siemensa

2013.07.29
Technologie

Samsung i Apple, a kto trzeci na rynku smartfonów?

2013.07.28
Technologie

Toshiba tnie wydatki na produkcję TV i PC

2013.07.26
Wyniki finansowe

Samsung Mobile w Q2. Zyski netto spore, ale tempo spadło

2013.07.26
Wyniki finansowe

Qualcomm - 31% wzrost zysków w Q3

2013.07.26
Technologie

Mobilna reklama dźwignią handlu. Akcje Facebooka prawie 25% w górę

2013.07.25
Nieruchomości

250 pracowników BlackBerry straci pracę...

2013.07.25
Finanse

Raport Money.pl o rosnących opłatach za usługi bankowe

2013.07.25
Technologie

Indesit Company poprawia marżę operacyjną na trudnym rynku - wyniki za Q2 2013

2013.07.24
Wyniki finansowe

Orange - wyniki za drugi kwartał 2013

2013.07.24

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe