informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Phishing targetowany nową bronią cyberprzestępców

2013.07.22
Technologie

''Coś dużego'' - co jutro zaprezentuje Nokia?

2013.07.22
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Electrolux za Q2 i pierwsze półrocze 2013

2013.07.19
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Whirlpool za Q2 2013

2013.07.19
Wyniki finansowe

Microsoft w Q4 2013 - 4.97 mld USD przychodu netto

2013.07.19
Wyniki finansowe

AMD w Q2 2013 - strata netto wyniosła 74 mln USD

2013.07.19
Wyniki finansowe

Google - 14 mld $ przychodu w Q2, ale Motorola wciąż słabo

2013.07.19
Wyniki finansowe

Nokia - wyniki finansowe za Q2 2013 i całe półrocze 2013

2013.07.18
Technologie

Huawei: ''Pokażcie dowody albo się zamknijcie!''

2013.07.18
Finanse

Czy polskie banki są społecznościowe?

2013.07.18
Technologie

Orange Blog Talks - konferencje dla b(v)logosfery

2013.07.18
Finanse

O nastrojach przedsiębiorców. Co z prognozami, pracą, płacami?

2013.07.18
Technologie

Vobis Digital wprowadza strefy Samsung Brand inStore

2013.07.18
Wyniki finansowe

Cichy koniec głośnych kar UKE

2013.07.18
Giełda

Wiesław Rozłucki Prezesem Rady Giełdy

2013.07.18
Technologie

G, czyli ujednolicona nazwa smartfonów klasy premium marki LG

2013.07.18
Technologie

Prawdziwa gra toczy się w mediach społecznościowych

2013.07.18
Nieruchomości

Niższe rachunki za ogrzewanie po modernizacji c.o.

2013.07.17
Finanse

Czy kupować firmowy sprzęt na licytacjach komorniczych?

2013.07.16
Technologie

Imponujące wyniki fianansowe Xiaomi. Czas na rynek w Europie?!

2013.07.16
Technologie

A w Warszawie kolejny event - tym razem premiera 85-calowego Samsunga UHD S9

2013.07.15
Technologie

Ray Ozzie dołaczył do zarządu HP

2013.07.15
Wyniki finansowe

Frank straci do złotego nawet 7 procent - raport Money.pl

2013.07.15
Technologie

Strategia One Microsoft w 162 sekundy (wideo)

2013.07.12

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe