Nietypowe formy inwestycji – co przyniesie 2024 rok?
Koniec ery domów od deweloperów? Co kupują klienci
Wyzwania i możliwości deep tech w 2024 roku
DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka
Aktualności
Polacy autorami pierwszego na świecie semantycznego analizatora strony www
2015.08.10Telekomunikacyjny system Grupy Wind Mobile w arabskiej telewizji
2015.08.10Powrót Motoroli na rynek
2015.08.09Branża meblarska szuka rąk do pracy
2015.08.07Stabilne wyniki finansowe, akwizycja TK Telekom sfinalizowana
2015.08.06Młodzi projektanci z pomysłem na biznes
2015.08.06Bezpłatne warsztaty kulinarne na plaży w Ustce
2015.08.06Najnowsze płyty główne GIGABYTE zostaną pokazane podczas targów Gamescom w Kolonii
2015.08.05Nowy wymiar zarządzania drukiem
2015.08.05Outsourcing IT dla każdego
2015.08.03Zawodowe posunięcia warte ryzyka
2015.08.03Incom SA zaprasza specjalistów branży IT na Poland IT Meeting
2015.08.03Ceramika Paradyż sponsorem warsztatów architektonicznych OSSA
2015.07.30Bezpłatne warsztaty kulinarne na plaży w Darłowie
2015.07.30Deante rozbudowuje bazę magazynową
2015.07.30Deweloperzy przekonali się do obligacji
2015.07.29Startuje powiększony salon Komputronik w Sanoku
2015.07.29Wyniki finansowe Gekoplastu wzrosły w I poł. 2015 r. pomimo niesprzyjającego otoczenia na rynku surowców
2015.07.296 kroków do zwiększenia zaangażowania w pracy
2015.07.29LG zaprezentowało wyniki za Q2 2015
2015.07.29Firma MyLED uruchomiła oddział sprzedaży w Warszawie
2015.07.29IFA 2015 - Acer
2015.07.28IFA 2015: Zaproszenie na konferencję Haier
2015.07.28Konica Minolta liderem na rynku europejskim
2015.07.28Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja
Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz
/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.
/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.