
Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
Marvipol wprowadza do sprzedaży Trio Park we Wrocławiu
Południe Vita – nowa inwestycja Develii w Gdańsku
Paweł Klimas z tytułem Promotora XXI wieku 2022
Aktualności
Czy w styczniu Kodak ogłosi bankructwo?
2012.01.05Kodak: kolejna rezygnacja w zarządzie spółki
2011.12.31Raport: The Economist i Ricoh
2011.12.29Włoski urząd antymonopolowy ukarał Apple
2011.12.27Dalekowschodni alians przeciw Amerykanom
2011.12.27Fujifilm przygląda się sytuacji w Olympusie
2011.12.27Sony sprzedaje udziały Samsungowi
2011.12.27AT&T kupuje Qualcomm
2011.12.23eBay kupił niemiecki BillSafe
2011.12.22Apple kupiło izraelski Anobit
2011.12.20AT&T nie kupi T-Mobile USA
2011.12.20Saudyjczycy kupują udziały w Twitterze
2011.12.19Rezygnacje w Polkomtel S.A.
2011.12.16Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy AB S.A.
2011.12.15Lenovo: wyniki za drugi kwartał roku finansowego 2011/12
2011.11.03Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
2011.08.08Lenovo przejmuje firmę MEDION AG
2011.06.01Lenovo i Nec zakładają spółkę joint venture, aby utworzyć największą...
2011.02.02Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
