informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Moto

Vinfast - pierwszy producent samochodów z Wietnamu wchodzi do gry

2018.06.26
Technologie

Comarch pomoże uruchomić jedną z pierwszych sieci 5G na świecie

2018.06.25
Nagrody

XX edycja „Listy 500”: Śnieżka ponownie wśród liderów

2018.06.25
Nagrody

Infinity Media z tytułem Diament Forbesa 2018

2018.06.25
Nagrody

Porta Drzwi Złotą Budowlaną Marką Roku 2018

2018.06.25
Nieruchomości

F.B.I. TASBUD S.A. zawiesiła wiechę nad osiedlem Moderna etap 3

2018.06.25
Moto

Carrefour Polska z nową usługą carsharingu 4mobility

2018.06.25
CSR

Amica i Zakład Karny we Wronkach rozwijają program „Praca dla więźniów”

2018.06.22
Nieruchomości

Grupa OKNOPLAST otwiera nowy biurowiec oraz showroom pod Krakowem

2018.06.22
Nieruchomości

Coraz droższe mieszkania, ale też większy zysk z najmu

2018.06.22
Nieruchomości

Od nakrycia stołu do open space’a, czyli historia biura okiem Everspace

2018.06.22
Wydarzenia

Świat wzornictwa i mody – Tubądzin Design Days 2018 w Kijowie

2018.06.21
Finanse

Otwarta bankowość – blisko co drugi Polak obawia się o swoje dane finansowe

2018.06.21
HR

Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin

2018.06.21
Moto

Sabotażysta z Tesli spowodował rozległe uszkodzenia i wyciek poufnych danych, twierdzi Elon Musk

2018.06.21
Technologie

Inteligentny robot Epson WorkSense W-01, który widzi, czuje, myśli i pracuje, wkracza do Europy

2018.06.21
Wyniki finansowe

Przychody na poziomie 1,2 mld euro – Grupa Candy podsumowuje 2017 rok

2018.06.21
Nagrody

Aluprof z potrójnym złotem!

2018.06.21
Wydarzenia

De Dietrich świętował 20-lecie działalności w Polsce

2018.06.21
Finanse

Konica Minolta rozszerza zakres usług IT

2018.06.21
Wydarzenia

HIRO zaprasza na pełne atrakcji targi gier GameON w Kielcach

2018.06.21
Nagrody

Schüco Budowlaną Marką Roku 2018

2018.06.21
Nagrody

Eko-Okna wśród Orłów „Rzeczpospolitej”

2018.06.21
Giełda

Od 25. czerwca można kupować akcje Xiaomi

2018.06.20

Komentarze i opinie

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

Anna Kacprzyk
Anna Kacprzyk / 2018.01.22

Moc personalizacji w wideo marketingu

Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej zysków, niż niespersonalizowane treści. Dzieje się tak, ponieważ taki przekaz generuje dwukrotnie więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku?

Diana Polska
Diana Polska / 2018.01.16

Trendy w reklamie Digital OOH w 2018 roku

Rok 2017 był dla branży DOOH bardzo owocny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi najnowszych technologii w sektorze reklamy digital out-of-home reklamodawcy zyskali większy dostęp do kreatywnych możliwości, przez co medium to stało się jeszcze atrakcyjniejsze w oczach odbiorców niż kiedykolwiek wcześniej. Czego zatem możemy się spodziewać w nadchodzącym roku i na co reklamodawcy powinni zwrócić szczególną uwagę chcąc optymalnie wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej? Odpowiedzi na to pytanie postaram się udzielić w poniższym artykule.

Leszek Tasiemski
Leszek Tasiemski / 2018.01.10

Cyberzagrożenia w 2018 roku według eksperta F-Secure

W 2018 roku należy spodziewać się dalszej popularyzacji osobistych asystentów (takich jak Siri czy Alexa). Wraz ze wzrostem zainteresowania użytkowników z pewnością pojawią się też ataki na tego typu systemy. Początkowo będą to żarty czy akty wandalizmu – mieliśmy już przykłady aktywacji asystentów przez reklamy telewizyjne czy ultradźwięki. Przyszły rok może przenieść nowe kategorie ataków w tym zakresie, być może już o komercyjnym charakterze.

Mateusz Majewski
Mateusz Majewski / 2018.01.08

Milionowe korzyści dzięki profesjonalnemu zarządzaniu oprogramowaniem

W czasach, w których większość pracowników korzysta z kilkunastu aplikacji zainstalowanych jednocześnie na służbowych telefonach, tabletach czy komputerach, nadal istnieją firmy, które zarządzają licencjami oprogramowania… ręcznie. Często są to przedsiębiorstwa działające globalnie i zatrudniające kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Wśród kadry zarządzającej brakuje świadomości, że profesjonalne oprogramowanie do zarządzania licencjami może przynieść miliony złotych oszczędności oraz zwiększyć bezpieczeństwo IT organizacji.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe