
Niepokojący kwartał dla polskiej gospodarki. MGW Corporate Consulting Group z 3. wydaniem raportu o otwartych postępowaniach restrukturyzacyjnych
Gdy wygoda daje bezpieczeństwo
Czy rower faktycznie jest odpowiedzią na nadmierną emisję CO2? Miejski lifestyle powinien obejmować coś więcej niż transport
Międzynarodowy Dzień Ziemi 2021: troska o klimat w budynkach biurowych
Aktualności
Komandor promuje aplikację do samodzielnego projektowania mebli
2021.03.29Food Hall Browary - nowy koncept gastronomiczny w historycznym miejscu Warszawy
2021.03.29EFL w pandemicznym roku zyskał nowych promotorów marki i wypracował ponadrynkowy wynik
2021.03.29Kamery samochodowe Mio pierwsze z informacją o odcinkowym pomiarem prędkości
2021.03.29Piotr Żyła ambasadorem kamer samochodowych polskiej marki Xblitz!
2021.03.27Jakie trendy kształtować będą branżę stolarki według marki Ponzio – mecenasa konkursu POiD Building Awards 2021
2021.03.26Robert Mielżyński podejmie gości na stoczni. Umowa najmu na budynek dawnej Remizy podpisana
2021.03.26Realizacja celu „Winning together 15 by 20” w zintegrowanym raporcie AkzoNobel
2021.03.26Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi
2021.03.25Jakub Drabikowski dołączył do zespołu Geberit
2021.03.2558 proc. rodziców pełni rolę nauczyciela, a nauka zdalna negatywnie wpływa na 1/3 relacji domowych
2021.03.25TomTom prezentuje nawigację opartą na chmurze
2021.03.25Chipowa panika i boom na roboty sprzątające
2021.03.25Grape Up jeszcze mocniejszy podczas pandemii
2021.03.24Premiera e-hulajnogi FIAT F500 F10 CROSS z ogumieniem wykonanym w technologii “honeycomb”
2021.03.24Wielkanocne zakupy i zwyczaje Polaków pod lupą w najnowszym PAYBACK Opinion Poll
2021.03.24Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals oraz Katarzyny Czaykowskiej
2021.03.23Polski rynek PRS okiem ekspertów z Leach & McGuire
2021.03.23Sprzedaż złota cały czas na wysokim poziomie. Spadek cen nie zmienił podejścia inwestorów
2021.03.23Szkolenia doskonalące kluczem do przyszłości? Kierunek: nowoczesność.
2021.03.22Młode Miasto – nowo powstająca dzielnica Gdańska stawia na lokale użytkowe
2021.03.22Nie kontrola, a zaufanie
2021.03.22Okna, drzwi, fasady, automatyka domowa i smart home w konkursie POiD Building Awards 2021
2021.03.19Światowy Dzień Lasów. Każdy z nas ma wpływ na ich kondycję
2021.03.19Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
