informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wyniki finansowe

Sony - wyniki finansowe za Q1 2018

2018.07.31
Nieruchomości

Novotel Poznań Centrum po metamorfozie z unikalnym konceptem Wise Cafe

2018.07.30
Technologie

Gdzie jesteś seniorze?

2018.07.30
Moto

Transport przyszłości zaczyna się od map

2018.07.30
Nieruchomości

Nowo otwarty Apple Store w Mediolanie wygląda tak! (wideo)

2018.07.27
Technologie

Stosy dokumentów w firmie. Jak je wyeliminować?

2018.07.26
Wyniki finansowe

Qualcomm - wyniki finansowe za Q3 2018

2018.07.26
Wiadomości

Nowe połączenie lotnicze FedEx Express do Hanoi dla lepszej łączności pomiędzy Europą a Wietnamem

2018.07.26
Finanse

Rozbudowa hotelu Mona Lisa w Kołobrzegu o condo apartamenty z finansowaniem Monument Fund

2018.07.26
Nieruchomości

Mieszkanie w kamienicy czy apartament w nowoczesnym bloku?

2018.07.26
Wyniki finansowe

LG - wyniki finansowe za Q2 i H1 2018

2018.07.26
Nieruchomości

Miękkie lądowanie dla dewelopera, czyli jak przygotować się na ostudzenie rynku mieszkaniowego?

2018.07.26
Nieruchomości

Deweloperzy mieszkaniowi biją rekordy, ale zbliżają się do pit-stopu

2018.07.26
Wyniki finansowe

Facebook - wyniki finansowe za Q2 2018

2018.07.25
Nieruchomości

Jakie mieszkanie kupimy za 1000 zł miesięcznie?

2018.07.25
HR

Infor rozwija się: zmienia biuro, rekrutuje i zapowiada uruchomienie europejskiego centrum edukacyjnego

2018.07.25
Nieruchomości

Dla 56% gości hotelowych ma znaczenie styl hotelu, w którym nocują – poznaj 5 faktów o branży hotelarskiej

2018.07.25
Technologie

Konica Minolta wprowadza Workplace of the Future – rozwiązanie w chmurze dla firm z sektora MSP oraz niewielkich grup roboczych

2018.07.25
Nieruchomości

Naturalna moc kamienia – Rockpanel Stones

2018.07.25
Moto

Toyota e-Palette Concept w użyciu podczas Olimpiady 2020 w Tokio

2018.07.25
Wyniki finansowe

LG Display tnie wydatki z obawy, co do rozwoju rynku smartfonów

2018.07.25
Technologie

Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie

2018.07.24
Nieruchomości

Gdzie spółdzielnie wciąż budują mieszkania?

2018.07.24
Nieruchomości

OnePlus otwiera trzy nowe salony w Indiach

2018.07.24

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe