informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wydarzenia

BNI, czyli spotkajmy się w… BoConcept

2019.03.06
Wiadomości

Klient jest najważniejszy, ale tylko w teorii

2019.03.06
Technologie

LINK4 stawia na cyfrową transformację z WEBCON BPS

2019.03.05
Technologie

Wzrasta potencjał same-day delivery na rynkach e-commerce

2019.02.26
Nagrody

MFP Sharp - z nagrodą iF DESIGN 2019 za wzornictwo produktowe

2019.02.21
Technologie

Motocyklowa innowacja, czyli polska premiera kasków Vozz Helmets

2019.02.21
HR

Patryk Wąsowicz nowym Product Marketing Managerem w OKI Europe (Polska)

2019.02.21
Technologie

RTB House otwiera Creatives Lab

2019.02.21
Wyniki finansowe

Lenovo - najwyższe przychody kwartalne od 4 lat i rekordowy dochód

2019.02.21
Technologie

Cisco: Globalne sieci mobilne będą obsługiwać ponad 12 miliardów urządzeń i połączeń IoT do 2022 r.

2019.02.21
CSR

FedEx Express rozpoczyna dwuletnią współpracę z Globalnym Sojuszem NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego

2019.02.21
Wyniki finansowe

Wyniki Orange Polska - wzrost EBITDA o ponad 3 proc.

2019.02.20
HR

Przyszłość polskich technologii ma kobiecą twarz

2019.02.19
Finanse

Best Western Hotels & Resorts przejmuje WorldHotels

2019.02.19
Moto

Dobry styczeń, ale nie dla marek premium i elektroaut

2019.02.18
Nieruchomości

Supermarket Carrefour w Galerii Korona

2019.02.15
Nieruchomości

Kolejne salony VOX z ofertą drzwi i podłóg otwarte!

2019.02.14
Moto

Polska w ogonie rozwoju elektromobilności w Europie. Czy w 2019 nastąpi przełom?

2019.02.11
Wyniki finansowe

Imponujące wyniki Twittera za 2018 rok

2019.02.08
HR

Haier Europe wprowadza zmiany organizacyjne we Włoszech

2019.02.07
Wydarzenia

Epson przedstawia nowy projektor do Digital Signage z funkcją oświetlenia punktowego

2019.02.06
Wyniki finansowe

Alphabet - imponujące wyniki finansowe za Q4 2018

2019.02.05
Nieruchomości

Lokum Deweloper finalizuje budowę osiedla Lokum Victoria we Wrocławiu

2019.02.04
Wyniki finansowe

Microsoft - wyniki finansowe za Q2 2019

2019.01.31

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe