informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

HR

SAP Polska z nowym dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów. Do zespołu dołącza Piotr Ferszka

2020.12.01
Wyniki finansowe

Lokum Deweloper prezentuje wyniki finansowe po trzech kwartałach 2020 roku

2020.12.01
Technologie

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

2020.11.30
CSR

„Zielona droga” za droga dla MŚP. 87 proc. firm rezygnuje z OZE przez koszty inwestycji

2020.11.30
Med-Tech

TLEN W WALCE Z COVID-19, TO LEK NA WAGĘ ZŁOTA

2020.11.30
Wyniki finansowe

AMICA ze wzrostem zysku brutto o 80% w III kw. 2020

2020.11.30
Wyniki finansowe

MLP Group wypracowało w 3 kwartale br. 28,2 mln zł zysku netto wobec 40,6 mln zł rok wcześniej

2020.11.30
HR

Audyt w firmie? Zautomatyzuj cały proces

2020.11.30
CSR

Dzieci do rodziców: zapytajcie nas co robimy w sieci!

2020.11.27
Wiadomości

Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance

2020.11.27
Finanse

Szczyt pandemii może być okazją do przemyślenia strategii inwestycyjnych

2020.11.26
Technologie

Systemy ERP dla produkcji - czym kierować się przy wdrażaniu?

2020.11.26
Finanse

Grupa e-point z pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej

2020.11.26
Technologie

Automatyzacja procesów w firmie może przynieść oszczędności rzędu 2 mln zł [WYNIKI BADANIA]

2020.11.25
Nieruchomości

Unidevelopment zakończył budowę Osiedla Ursa Home

2020.11.25
HR

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

2020.11.25
Finanse

Jak skutecznie przeprowadzić postępowanie restrukturyzacyjne

2020.11.25
Technologie

Wyglądaj świetnie na każdym zdjęciu dzięki lampie pierścieniowej HAMA z uchwytem do smartfona

2020.11.25
Finanse

5 nietypowych kierunków eksportu. W jaki sposób wysyłać rzadkie towary na małe rynki i robić to skutecznie?

2020.11.24
Technologie

Firma OKI dostarcza sprzedawcom detalicznym możliwości drukarni dzięki kompaktowej drukarce C650

2020.11.24
Finanse

Bezdotykowe pomiary i dezynfekcja – tego potrzebują firmy, które chcą uniknąć przestojów

2020.11.24
Wiadomości

Najwydajniejsze oświetlenie powstaje we Wrocławiu

2020.11.24
Wyniki finansowe

40% wzrost przychodów ze sprzedaży po trzech kwartałach 2020 roku

2020.11.24
Wiadomości

Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.. Najnowsze dane Clickmeeting

2020.11.24

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe