informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Już ponad 100 milionów użytkowników usług mobilnych Huawei poza Chinami

2019.08.12
Technologie

Rusza cykl Wieczorów dla Architektów z Newmor Polska

2019.08.09
Technologie

Oficjalny dystrybutor produktów marki Deerma w Polsce

2019.08.08
Wiadomości

MLP Group zakończyło budowę parku w Lublinie

2019.08.08
Wiadomości

Internacjonalizacja w europejskim e-commerce to szansa dla polskich firm

2019.08.08
Wiadomości

Zestadionu.pl – nowy serwis sportowy Grupy IBERION

2019.08.07
Nieruchomości

Podsumowanie pierwszego półrocza 2019 r. z perspektywy Grupy Profbud

2019.08.07
Wydarzenia

Rusza cykl Wieczorów dla Architektów z Newmor Polska

2019.08.07
Technologie

OKI zawarła największą do tej pory umowę z Narodowym Bankiem Indii na dostawę 3 500 sztuk bankomatów recyklingowych

2019.08.06
Nieruchomości

Największe inwestycje biurowe w kraju powstają nie tylko w Warszawie

2019.08.05
Finanse

SOUDAL przedłuża współpracę z LOTTO SOUDAL

2019.08.05
CSR

Mio wspiera strażaków OSP

2019.08.02
Wiadomości

MyScreenPROTECTOR stawia na nowy model współpracy z partnerami handlowymi – MyScreen® CUT&USE

2019.08.02
Finanse

INTER Lokum – nowa wersja ubezpieczenia domu i mieszkania od INTER Polska

2019.08.01
Nieruchomości

MasterLine. Kompletna platforma unikalnych rozwiązań aluminiowych

2019.07.31
Nieruchomości

Poszerzamy horyzonty. Najlepsze rozwiązania i innowacje w aluminiowych systemach przesuwnych

2019.07.31
Finanse

Mikrofirmy w coraz słabszej kondycji. Obawiają się spowolnienia bardziej niż ich „więksi koledzy”

2019.07.31
Nieruchomości

Promat z raportem podsumowującym ostatnie 25 lat biernej ochrony przeciwpożarowej w Polsce

2019.07.30
HR

Paulina Wiesiołek Managing Directorem w agencji Click Community

2019.07.29
Med-Tech

Fujitsu wprowadza innowacyjną technologię AI do kodowania procedur medycznych

2019.07.29
Nieruchomości

Warszawa z najmniejszą ilością wolnych biur od 7 lat

2019.07.29
Nieruchomości

Jakie hotele otworzą się w Warszawie

2019.07.25
Technologie

Jak czytać etykiety na opakowaniach

2019.07.25
Technologie

OOH jak gorąco, czyli o kreatywnym wykorzystaniu zmieniającej się pogody

2019.07.25

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe