
Cały sprzęt fotograficzny w jednym plecaku. HAMA Samara to nowa propozycja na rynku
Kolejne rekordowe wyniki Grupy Mercator Medical: spółka szacuje 414 mln zł wyniku EBITDA w Q4 2020
Automatyzacja procesów biznesowych w nowoczesnej organizacji
Kolejny rekord inwestycji w start-upy. Czy branża przekroczy 2 mld zł?
Aktualności
SAP Polska z nowym dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów. Do zespołu dołącza Piotr Ferszka
2020.12.01Lokum Deweloper prezentuje wyniki finansowe po trzech kwartałach 2020 roku
2020.12.01BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych
2020.11.30„Zielona droga” za droga dla MŚP. 87 proc. firm rezygnuje z OZE przez koszty inwestycji
2020.11.30TLEN W WALCE Z COVID-19, TO LEK NA WAGĘ ZŁOTA
2020.11.30AMICA ze wzrostem zysku brutto o 80% w III kw. 2020
2020.11.30MLP Group wypracowało w 3 kwartale br. 28,2 mln zł zysku netto wobec 40,6 mln zł rok wcześniej
2020.11.30Audyt w firmie? Zautomatyzuj cały proces
2020.11.30Dzieci do rodziców: zapytajcie nas co robimy w sieci!
2020.11.27Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance
2020.11.27Szczyt pandemii może być okazją do przemyślenia strategii inwestycyjnych
2020.11.26Systemy ERP dla produkcji - czym kierować się przy wdrażaniu?
2020.11.26Grupa e-point z pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej
2020.11.26Automatyzacja procesów w firmie może przynieść oszczędności rzędu 2 mln zł [WYNIKI BADANIA]
2020.11.25Unidevelopment zakończył budowę Osiedla Ursa Home
2020.11.25Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
2020.11.25Jak skutecznie przeprowadzić postępowanie restrukturyzacyjne
2020.11.25Wyglądaj świetnie na każdym zdjęciu dzięki lampie pierścieniowej HAMA z uchwytem do smartfona
2020.11.255 nietypowych kierunków eksportu. W jaki sposób wysyłać rzadkie towary na małe rynki i robić to skutecznie?
2020.11.24Firma OKI dostarcza sprzedawcom detalicznym możliwości drukarni dzięki kompaktowej drukarce C650
2020.11.24Bezdotykowe pomiary i dezynfekcja – tego potrzebują firmy, które chcą uniknąć przestojów
2020.11.24Najwydajniejsze oświetlenie powstaje we Wrocławiu
2020.11.2440% wzrost przychodów ze sprzedaży po trzech kwartałach 2020 roku
2020.11.24Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.. Najnowsze dane Clickmeeting
2020.11.24Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19
Jak zdobyć serca millenialsów?
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?
