informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

CSR

Grupa Würth przekazała darowiznę na rzecz UNICEF

2018.07.11
CSR

FedEx Express wspiera edukację młodych polskich przedsiębiorców

2018.07.11
Finanse

Plantronics sfinalizował zakup Polycom

2018.07.11
Technologie

Były inżynier Apple oskarżony o szpiegostwo na rzecz Chin

2018.07.11
HR

Liane Hornsey zrezygnowała z powodu oskarżeń o rasizm

2018.07.11
Technologie

Nowe możliwości aplikacji Google Pay

2018.07.10
Finanse

Miliardowa umowa pomiędzy Nokią i China Mobile

2018.07.10
Finanse

Miliony dolarów dla AllSportera. Startup polskiego przedsiębiorcy wyemituje własną kryptowalutę

2018.07.10
Giełda

Po słabym debiucie, dziś odbicie chińskiego Xiaomi

2018.07.10
Moto

Cena za Teslę w Chinach skoczyła w górę. Kolejna odsłona wojny handlowej

2018.07.10
Technologie

YouTube chce być pierwszym źródłem wszystkich informacji

2018.07.10
Moto

Nissan GT-R projektu Italdesign może trafić do seryjnej produkcji

2018.07.09
Finanse

Grupa Oras inwestuje w technologię cyfrową i przejmuje szwajcarską firmę Amphiro

2018.07.09
Wydarzenia

SEO dla biznesu - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

2018.07.09
Technologie

OEX E-Business podpisał umowę na logistykę 5PL z firmą DGM z Hongkongu

2018.07.09
Wydarzenia

Przedsiębiorco, nie bój się RODO! Spotkanie informacyjne w łódzkim Idea Hub

2018.07.09
Nieruchomości

Redefine Properties kupił od Panattoni dziewięć parków magazynowych za prawie 820 mln zł

2018.07.07
Wyniki finansowe

HTC - czyżby zaczyna się powolne schodzenie ze "smartfonowej sceny"?

2018.07.06
Wyniki finansowe

LG - wyniki finansowe za Q2 2018

2018.07.06
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Samsung Electronics za Q2 2018

2018.07.06
HR

ZTE wymienia CEO, żeby dostosować się do wymagań rządu w Waszyngtonie

2018.07.05
Wydarzenia

REJS świętował 25-lecie

2018.07.05
Technologie

Konkurs BraunPrize inspiruje młodych projektantów do poszukiwania rozwiązań mających znaczenie na co dzień

2018.07.05
Giełda

Rząd Korei Południowej zmusi Samsung'a do sprzedaży swoich akcji wartych 13 mld USD. Kto nabywcą?

2018.07.05

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe