informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

HR

Infor rozwija się: zmienia biuro, rekrutuje i zapowiada uruchomienie europejskiego centrum edukacyjnego

2018.07.25
Nieruchomości

Dla 56% gości hotelowych ma znaczenie styl hotelu, w którym nocują – poznaj 5 faktów o branży hotelarskiej

2018.07.25
Technologie

Konica Minolta wprowadza Workplace of the Future – rozwiązanie w chmurze dla firm z sektora MSP oraz niewielkich grup roboczych

2018.07.25
Nieruchomości

Naturalna moc kamienia – Rockpanel Stones

2018.07.25
Moto

Toyota e-Palette Concept w użyciu podczas Olimpiady 2020 w Tokio

2018.07.25
Wyniki finansowe

LG Display tnie wydatki z obawy, co do rozwoju rynku smartfonów

2018.07.25
Technologie

Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie

2018.07.24
Nieruchomości

Gdzie spółdzielnie wciąż budują mieszkania?

2018.07.24
Nieruchomości

OnePlus otwiera trzy nowe salony w Indiach

2018.07.24
Wyniki finansowe

Alphabet - imponujące wyniki za Q2 2018

2018.07.24
Finanse

Xiaomi wchodzi na rynek w Korei Południowej z Redmi Note 5 w atrakcyjnej cenie

2018.07.24
Nieruchomości

Rynek pierwotny - lipiec 2018

2018.07.23
Nieruchomości

Cerrad otworzył w Starachowicach jedną z najnowocześniejszych fabryk na świecie i wprowadził na rynek największe płyty gresowe w Polsce

2018.07.23
Nieruchomości

Spada sprzedaż mieszkań deweloperskich

2018.07.23
Moto

EFL: przyszłość aut elektrycznych w Polsce pod 4. znakami zapytania. Odpowiedzi warto szukać w ekorozwiniętych gospodarkach świata

2018.07.23
Wiadomości

E-Blue – gamingowa nowość w ofercie sklepu Technikalia.pl

2018.07.23
Finanse

Jak zarabiać na blogu?

2018.07.23
Technologie

Mobile i programmatic – duet doskonały?

2018.07.23
HR

Sergio Marchionne rezygnuje z powodów zdrowotnych, nowym CEO Fiat Chrysler Automobiles Mike Manley

2018.07.22
Technologie

Facebook, czyli problemów ciąg dalszy

2018.07.21
Moto

Lodówki wyjeżdżają na drogi (wideo)

2018.07.21
Wyniki finansowe

Microsoft - wyniki finansowe za Q4 2018

2018.07.20
Wydarzenia

Nowa wyspa handlowa Semilac w Łodzi

2018.07.20
Technologie

Blockchain – cyfrowa rewolucja

2018.07.20

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe