Alibaba Group chce zainwestować w Snapchat'a 200 mln USD
Finanse / 2015.03.12
Chiński gigant e-commerce probuje budować coraz mocniejszą pozycję w sieci i pomóc mają w tym przejęcia oraz m.in. inwestowanie w istniejące już projekty. W tym przypadku mowa o aplikacji Snapchat. Firma zauważa, że coraz więcej osób dokonuje zakupów przez urządzenia mobilne, więc ruch ten wydaje się być logicznym. Warto dodać, że jakiś czas temu na Snapchata zakusy miał Facebook. W 2013 roku firma Marka Zuckerberga oferowała z aplikację 3 mld USD. Po informacji o zaintersowaniu Alibabą wartość Snapchata skoczyła do 15 mld USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Kluczowi przedstawiciele polskiego i europejskiego sektora kosmicznego spotkają się w Warszawie. Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024.04.25CSR
Waterdrop i Plastic Bank na pomoc oceanom
2024.04.25Wiadomości
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy na tylnym siedzeniu w Uberze
2024.04.25HR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o logistyce dla branży fashion
2024.04.24Nieruchomości
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
2024.04.24Wyniki finansowe
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok we wszystkich obszarach działalności
2024.04.24HR
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
2024.04.24HR
Gdy chcesz zaprezentować restaurację w dobrym świetle
2024.04.24HR