Awans Śnieżki w rankingu Polskich Marek
Publikowany przez dziennik „Rzeczpospolita” ranking Polskich Marek prezentuje najsilniejsze rodzime brandy. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w najnowszym zestawieniu zanotowała awans względem ubiegłego roku.
W tegorocznej, jedenastej już, edycji rankingu „Rzeczpospolitej” znajdziemy najdroższe i najsilniejsze marki w Polsce. W zestawieniu znalazło się 330 krajowych brandów, których łączna wartość szacowana jest na 61,5 miliarda złotych. Marka Śnieżka znalazła się w doborowym towarzystwie. Jej wartość wzrosła o 12%, z 96,5 mln złotych w 2013 roku do 107,6 mln zł w 2014 roku. Dzięki temu, zanotowała awans aż o 13 lokat i w bieżącej odsłonie rankingu uplasowała się na 107. pozycji.
Wyniki klasyfikacji głównej oraz poszczególnych zestawień cząstkowych ujętych w zestawieniu pokazują znaczenie Śnieżki na polskim rynku oraz są dowodem jej ugruntowanej pozycji wśród konsumentów. W kategorii świadomości marki, Śnieżka zajęła wysoką 12. lokatę. Z kolei na liście najczęściej wybieranych marek uplasowała się na 29. miejscu. W obu przypadkach są to najlepsze wyniki wśród brandów reprezentujących branżę chemii budowlanej.
źródło: śnieżka/informacjebranzowe.pl