CEO Harman twierdzi, że na rynku w Europie gorzej już być nie może...
Technologie / 2013.09.06
...po tym jak sprzedaż spadła do najniższego poziomu od dwóch dekad. CEO Harman, który jest właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon, zaopatrującej w sprzęt audio ponad połowę samochodów na rynku, w tym luksusowe Ferrari, Audi, czy VW, twierdzi że zbliżający się rok może w końcu być lepszy. "Starczy tych spadków. Planujemy wzrost na poziomie 1-1.5%. Zdecydowanie najgorsze mamy już za sobą" - powiedział Dinesh Paliwal, CEO Harman. Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że spodziewa się sprzedaży na poziomie ok. 4.7 mld USD za rok obrotowy od lipca 2013 do czerwca 2014 oraz 3.85 za akcję. Rok wcześniej za ten sam okres Harman zarobił 4.3 mld USD i płacono 3,07 dolarów za akcję.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024.04.29HR
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024.04.29Technologie
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024.04.29Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości