

Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin
Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na ideę kreatywną oraz wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla marki dermokosmetyków Iwostin. Za realizacją działań odpowiedzialna będzie agencja Cut The Mustard. Działania dla Iwostin będą realizowane w ramach stałej współpracy z agencją.
Propozycja kreatywna wybrana przez Grupę Sanofi ma odświeżyć wizerunek marki oraz wzmocnić pozycję Iwostin jako eksperta w dziedzinie holistycznej pielęgnacji skóry. Głównym celem działań jest stworzenie jednolitej i spójnej platformy komunikacji dla wszystkich produktów i linii dermokosmetyków Iwostin. Idea zaproponowana przez agencję Cut The Mustard oparta jest na filozofii Iwostin Clinical Skin Care. Z jednej strony podkreśla najważniejsze cechy produktów, z naciskiem na ich medyczne właściwości, z drugiej, rozwija komunikację marki o aspekt emocjonalny, tak ważny dla współczesnych konsumentek.
Celem ogłoszonego w marcu tego roku konkursu było również wyłonienie preferowanych przez Grupę dostawców, realizujących świadczenia dla marek Sanofi. Jedną z dwóch wybranych firm jest agencja Cut The Mustard.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma czy Dawtona.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Spada liczba wolnych i nowych miejsc pracy. W 2020 roku może powstać tylko 0,5 mln nowych stanowisk
2019.12.10Amerykańskie drewno liściaste w 4 zwycięskich projektach konkursu Wood Awards
2019.12.10Odzyskanie 23% VAT z tytułu najmu również dla osób fizycznych
2019.12.10Nowoczesny design i magia lokalnych legend: ibis Styles Lublin Stare Miasto
2019.12.06CREATON HEROES – wyjazd studyjny dla dziennikarzy
2019.12.04Chmura przyszłością Contact Center
2019.12.04Polskie hotele klasy premium dla dojrzałych klientów
2019.12.04Wiele ważnych debat i ciekawych wykładów, czyli „Kardiologia Prewencyjna 2019”
2019.12.03Transcom zauważa potencjał rekrutacyjny w miastach średniej wielkości
2019.12.03