Czy nowe technologie zrewolucjonizują handel?
Technologie / 2016.03.02
Specjaliści od sprzedaży w sieci wiedzą kto u nich kupuje, co kupuje i kiedy kupuje. Wiedzą też jak do tej osoby wracać. Korzystając z narzędzi do analizy danych, a później, do zakupu kampanii reklamowych, mogą bardzo precyzyjnie docierać, przewidując ruchy i potrzeby swoich konsumentów. Ostatnie sneakersy kupione rok temu? Czas na nowe. Precyzja dotarcia na poziomie snajperskim, z kolei reklama handlu offline to bardziej rzut granatem. Wyrzucamy milion złotych, z czego tylko sto tysięcy trafiło właściwych klientów.
..więcej na stronie.
Najnowsze aktualności
Nagrody
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
2024.04.18Wydarzenia
Optymalne biuro. Mity vs. rzeczywistość
2024.04.17Wydarzenia
Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024.04.16Technologie
Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
2024.04.16Wiadomości
Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców
2024.04.16Wiadomości
Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024.04.16Nieruchomości
Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere
2024.04.16Wyniki finansowe
Awangarda rynku finansowego. Volkswagen Financial Services Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024.04.16Nieruchomości