informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
D-Link rozpoczyna kampanię na rzecz czystej pitnej wody

D-Link rozpoczyna kampanię na rzecz czystej pitnej wody

Wiadomości / 2014.06.03

D-Link rozpoczął kampanię wspierającą międzynarodową organizację non-profit WaterAid. Celem zaplanowanej na 12 miesięcy akcji jest poprawa zaopatrzenia w wodę w Afryce oraz Indiach. D-Link jako członek inicjatywy przekaże WaterAid 1 Euro z każdej sprzedanej w Europie elektronicznej niani EyeOn™ Baby. Pieniądze wesprą potrzebujące matki na całym świecie. Kupując kamerę EyeOn™ Baby, rodzice w Polsce mogą obserwować i nadzorować swoje małe dzieci przez cały czas z dowolnego miejsca i jednocześnie wesprzeć dzieci mieszkające w krajach trzeciego świata.

W wielu regionach świata zdrowie matek i ich dzieci jest zagrożone ze względu na niewystarczający dostęp do świeżej wody. Blisko 750 milionów ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej, pitnej wody. To jedna dziesiąta całej populacji - powiedział Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager D-Link Polska. - Podejmując współpracę z WaterAid, bierzemy odpowiedzialność i wspieramy prawo każdego człowieka do dostępu do czystej wody. Akcja daje rodzicom kupującym EyeOn™ Baby, możliwość wsparcia rodziców w krajach rozwijających się, którzy starają się zaspokajać podstawowe potrzeby swoich dzieci – powiedział Kamil Rusjan.

Więcej informacji o WaterAid znajduje się na stronie http://www.wateraid.org/

źródło: d-link/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe