Instagram - komercializację czas zacząć
Finanse / 2013.10.04
To była tylko kwestia czasu. Jak informuje firma "w ciągu najbliższych kilku miesięcy," użytkownicy Instagrama w Stanach Zjednoczonych będą mogli "od czasu do czasu zobaczyć ogłoszenie" umieszczone pomiędzy zdjęciami i filmami swoich przyjaciół. Firma podkreśla, że reklamy będą płynne wraz z regularną treścią i jeśli nie będzie nam się podobała, to można ją ukryć. Przeczytaj cały komunikat na stronie.
źródło: instagram/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
2024.04.16Wiadomości
Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców
2024.04.16Wiadomości
Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024.04.16Nieruchomości
Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere
2024.04.16Wyniki finansowe
Awangarda rynku finansowego. Volkswagen Financial Services Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024.04.16Nieruchomości
Termomodernizacje budynków – czy polskie firmy w nie inwestują?
2024.04.16Nieruchomości
Warszawa – dzielnice, w których mieszkania najszybciej zyskują na wartości
2024.04.16HR
Te elementy skutecznie zabijają komunikację w zespole
2024.04.15Nieruchomości