informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Kielce zdobyte po raz szesnasty!

Kielce zdobyte po raz szesnasty!

Wydarzenia / 2018.03.19

Są takie dwa dni w roku, kiedy Kielce stają się niekwestionowaną stolicą branży budowlanej. Dzieje się tak zawsze, gdy u podnóża Gór Świętokrzyskich odbywają się wewnętrzne targi handlowe Grupy PSB. Wówczas z całej Polski do miasta zjeżdżają kupcy PSB i najwięksi producenci wyrobów budowlanych, wnętrzarskich i dekoracyjnych. Wszystko po to, by negocjować korzystne warunki dostaw przed rozpoczynającym się sezonem wykonawczym. W 2018 r. te dni już za nami.

Targi PSB to spotkanie branżowe organizowane wyłącznie dla partnerów sieci, z wstępem tyko dla przedstawicieli firm kupieckich zrzeszonych w ramach Grupy oraz współpracujących z nią dostawców. Najwięksi producenci zaopatrujący sklepy PSB, PSB-Mrówka i PSB-Profi prezentują specjalnie przygotowane oferty targowe, a kupcy – składy budowlane z całej Polski – negocjują i finalizują zakup określonych materiałów.

Każdorazowo na Targach Kielce melduje się cała „śmietanka” polskiej sceny budowlanej i wnętrzarskiej. Tak samo było w dniach 6-7 marca 2018 r. Szesnasta edycja wydarzenia, postrzeganego w branży jako „barometr budowlanej wiosny” spotkała się z ogromnym zainteresowaniem dostawców sieci PSB, wśród których nie zabrakło stałych bywalców – takich jak chociażby firma Baumit, dla której było to już jedenaste spotkanie z przedstawicielami Grupy PSB.

– Rzeczywiście, tegoroczna edycja targów PSB była już jedenastą z udziałem firmy Baumit. Uczestnictwo w tej imprezie stało się dla nas tradycją. To co nas cieszy to fakt, że po raz kolejny możemy powiedzieć, że było warto i wyjeżdżamy z Kielc w bardzo dobrych nastrojach. Nasze stoisko w nowej odsłonie przyciągało uwagę i cieszyło się dużym zainteresowaniem, co sprzyjało budowaniu relacji oraz stwarzało okazję do podjęcia rozmów handlowych. Zebrane deklaracje zakupowe i zainteresowanie z jakim spotkała się nasza oferta pozwalają nam z dużym optymizmem patrzeć na rozpoczynający się sezon budowlany – mówi Zbigniew Kaliciński, dyrektor handlowy Baumit Sp. z o. o.

W tym roku renomowany producent postarał się o bardzo mocne uderzenie. I nie chodzi tu bynajmniej tylko o preferencyjne warunki handlowe przygotowane specjalnie na okoliczność targów Grupy PSB. Oprócz tradycyjnie pokazywanych produktów fasadowych czy podłogowych w tym roku Baumit postawił na komunikowanie produktów wspierających tworzenie zdrowego mikroklimatu w naszych domach, prezentacji których towarzyszyła spójna z celem, zupełnie nowa aranżacja stoiska.

– Badania prowadzone w parku badawczym Baumit Viva w Wopfing pozwoliły nam poznać wpływ poszczególnych materiałów i technologii budowlanych na ludzki organizm. Dla firmy dążącej w swych działaniach do tego, by ludzie mieszkali zdrowiej, energooszczędniej i ładniej, a przy tym poważnie podchodzącej do kwestii społecznej odpowiedzialności, rozwijanie linii produktów Baumit Klima to kolejny krok w kierunku realizacji naszej misji – mówi Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.

XVI targi Grupy PSB przechodzą już do historii, po raz kolejny odnotowując się w niej wysoką frekwencją i wielomilionowymi zamówieniami. – Formuła wpisująca się w ideę prawdziwych targów, podczas których kupcy i dostawcy spotykają się, by negocjować warunki handlowe i podpisywać rzeczywiste kontrakty powoduje, że najzwyczajniej opłaca się tu być. Natomiast przedstawiciele branży przybywając tak tłumnie do Kielc wysłali mocny sygnał, że jest to model, który powinien być nadal rozwijany w naszym kraju – podsumowuje Zbigniew Kaliciński.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe