ASUS w segmencie notebooków biznesowych
Technologie / 2014.02.07
Zwiększenie udziału notebooków ASUSa w segmencie biznesowym jest jednym z naszych najważniejszych celów na 2014 rok. Uważam, że nasze urządzenia są w stanie przekonać sporą grupę użytkowników biznesowych i ugruntować swoją pozycję na polskim rynku. Staramy się zwiększyć dostępność urządzeń z serii ASUSPRO na polskim rynku – w styczniu tego roku podpisaliśmy umowę dystrybucyjną z S4E S.A., dystrybutorem rozwiązań IT notowanym na NewConnect, w ramach której w ofercie pojawią się nie tylko notebooki ASUSPRO, ale także desktopy biznesowe, monitory oraz urządzenia All-in-One. Cała wypowiedź na stronie.
Najnowsze aktualności
CSR
Raport EFL przybliża warunki ekologicznej transformacji ciężarówek i autobusów
2024.03.27Wiadomości
EFL jako pierwsza instytucja finansowa udostępnia przedsiębiorcom kalkulator śladu węglowego inwestycji
2024.03.27CSR
ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?
2024.03.26HR
Nietypowe umiejętności, które pozwalają osiągnąć sukces w biznesie
2024.03.26Nieruchomości
DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
2024.03.26Wydarzenia
Możesz zostać developerem Web3: ruszyły darmowe szkolenia
2024.03.26Wiadomości
Zrównoważone paliwo, insetting i intermodal – Hillebrand Gori o trendach w zarządzaniu zielonymi łańcuchami dostaw dla branży beverage
2024.03.25Wydarzenia
Zadbaj o piersi z Promenadą! Bezpłatne badania dla warszawianek w ramach akcji „Biustowniczki”
2024.03.25Nieruchomości