informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

DeLaval zarządza pracownikami w chmurze dzięki SAP SuccessFactors

Technologie / 2016.06.06

Grupa DeLaval, światowy lider w przemyśle mleczarskim, wdrożył system SAP SuccessFactors umożliwiający zarządzanie kapitałem ludzkim w chmurze. W ramach projektu usprawniono procesy kadrowe takie jak zarządzanie przez cele (MBO), rozliczenie premii oraz zarządzanie sukcesją i rozwojem pracowników. Rozwiązanie przeznaczone jest dla 4,5 tysięcy pracowników zatrudnionych w oddziałach Grupy zlokalizowanych w 42 krajach. Projekt został zrealizowany przez firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

Decyzję o wdrożeniu rozwiązania chmurowego podjęliśmy, ponieważ zależało nam na spójności, optymalizacji i automatyzacji procesów zarządzania kapitałem ludzkim. Chcieliśmy przede wszystkim udostępnić menedżerom dane dotyczące kompetencji zatrudnionych w naszej grupie pracowników oraz zwiększyć efektywność operacyjną poprzez standaryzację wewnętrznych procesów. Teraz, dzięki intuicyjnemu narzędziu, możemy sprawniej zarządzać procesami HR: monitorować efektywność pracowników, rozwijać utalentowane osoby, dostarczać menedżerom informacji by lepiej wspierać realizację celów biznesowych firmy. To dla nas ogromne ułatwienie i krok we właściwą stronę  – mówi Jolanta Hoffman - Global Compensation & Benefits Director z DeLaval.

Najważniejszym elementem projektu było wdrożenie modułu Employee Central, dzięki któremu menedżerowie mają kompletny wgląd w dane pracowników, co umożliwia im bieżącą analizę zgromadzonych informacji. W ten sposób znacznie skraca się czas poświęcony na wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji, co odciąża dział HR, który dotychczas przekazywał menedżerom potrzebne im dane dotyczące zatrudnionych. Uruchomiono również moduły Sukcesja i Rozwój oraz Cele i Oceny. Korzystając z tych funkcjonalności oblicza się teraz wysokość premii dla pracowników na podstawie wyników firmy oraz indywidualnej oceny wydajności pracowników w danym okresie. Wdrożony system otrzymał w DeLaval nazwę ORIGO w nawiązaniu do pojęcia ”origin” z łaciny i matematyki oznaczającego punkt startowy lub źródło.

W ramach projektu klient zautomatyzował kluczowe procesy zarządzania kapitałem ludzkim. Dzięki intuicyjnemu narzędziu menedżerowie firmy mogą teraz ustalać cele pracownikom i monitorować ich realizację korzystając z wiarygodnych danych dostępnych w systemie. Zarządzanie talentami odbywa się zgodnie z zaplanowaną strategią a pracownicy mają jasno określoną ścieżkę rozwoju. Dzięki temu firma może efektywniej realizować zamierzone cele biznesowe i planować działania. Potwierdzeniem korzyści wynikających z projektu są dalsze plany jego rozwoju, w najbliższym czasie firma DeLaval planuje wdrożenie kolejnych modułów Learning oraz Recruiting – podkreśla Teresa Olszewska, Prezes Zarządu GAVDI Polska.

Wdrożenie w DeLaval jest częścią międzynarodowego projektu, za który odpowiadały firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

DeLaval istnieje od 120 lat. Jest liderem produkcji urządzeń do pozyskiwania mleka – dziś działa na ponad stu rynkach. Firma należy do Tetra Lavai Group, w której składzie znajduje się również Tetra Pak i Sidel. W Polsce DeLaval działa od 1991 roku. 

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe