

Konto firmowe od Volkswagen Bank z korzyściami dla MŚP
Wielu praktyków biznesu dowodzi, że do powstania i późniejszego rozwoju firmy potrzebne są zwykle trzy czynniki – pomysł, konsekwencja oraz kapitał. Dwa pierwsze świadczą o sile i unikalnych zdolnościach menedżerów i właścicieli firm. Trzeci, czyli kapitał, to naturalne paliwo, bez którego trudno o naturalny wzrost. Nie zawsze jednak płynie ono szerokim strumieniem. Jak pokazują badania, nadal część przedsiębiorców skarży się na trudności z wyegzekwowaniem należności od swoich kontrahentów. Pomóc mogą rozwiązania oferowane przez niektóre banki, które łączą zalety konta firmowego i wsparcia dla przedsiębiorców.
Konto firmowe powinno odzwierciedlać potrzeby współczesnych, mobilnych przedsiębiorców. Towarzyszyć im w codziennej pracy i być zawsze pod ręką – na przykład pod postacią w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej. W standardzie powinien być dostęp do konta przez bankowość internetową, a także przez profesjonalną infolinię. Kontrola finansów to zdecydowanie jeden z ważniejszych aspektów skutecznego zarządzania własną organizacją.
Bezpieczna karta w biznesie
Szukając dla siebie optymalnego rozwiązania, warto przeanalizować ofertę rachunku Plus Konto Biznes od Volkswagen Bank. Zwłaszcza, że od kwietnia bank startuje z nową ofertą. Przedsiębiorcy, którzy do września zamówią pierwszą kartę Visa Business, mogą skorzystać z 6 miesięcy bezpłatnej obsługi, liczonej od dnia wydania. Ponadto za 0 zł otrzymają ubezpieczenie karty.
– Karta debetowa Visa Business do rachunku Plus Konto Biznes pozwala na dokonywanie płatności zbliżeniowych, bezpieczne zakupy w Internecie, wypłaty gotówki w bankomatach oraz w POS w ramach Visa Cash Back. To jednocześnie wygodne narzędzie do zarządzania wydatkami w firmie – podkreśla Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank.
Duże udogodnienie stanowi fakt, że do jednego rachunku Plus Konto Biznes można zamówić kilka kart i udostępnić je pracownikom, utrzymując cały czas kontrolę nad przepływem firmowych pieniędzy.
Zatory płatnicze zmorą MŚP
Jak wynika z ostatniego raportu PARP, mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią aż 99,8 proc. ze wszystkich 2,2 mln firm w Polsce. Pracuje w nich 6,75 mln osób. Co trzeci badany w raporcie PARP deklaruje, że kontrahenci, którzy spóźniają się z płatnościami, są dla jego firmy problemem (w poprzedniej edycji mówił tak co piąty przedsiębiorca). Jeszcze boleśniej sytuacja prezentuje się we wnioskach z badania KRD i NFG. Tutaj aż 56 proc. właścicieli firm twierdzi, że największą barierę finansową do dalszego rozwoju stanowią dla nich właśnie faktury płacone po terminie.
Powyższe dane wskazują, MŚP zdecydowanie potrzebują spokoju finansowego. Licząc się z głosem swoich klientów, Volkswagen Bank dołączył do oferty usługę odzyskiwania należności z tytułu niezapłaconych faktur, którą realizuje firma Vindicat. Tym samym bank wspiera swoich klientów w tym, co najważniejsze – zachowaniu płynności finansowej, niezbędnej do rozwoju biznesu.
– Problem zatorów płatniczych jest dużym wyzwaniem dla firm w Polsce. Wiele z nich nie automatyzuje procesu związanego z monitorowaniem płatności i skutecznym odzyskiwaniem należności. Vindicat, jako lider windykacji online w Polsce, automatyzuje ten proces od momentu wystawienia faktur w systemie. Dzięki zastosowanym innowacjom, skuteczność procesu monitoringu i windykacji na etapie polubownym wynosi ponad 90 proc. Nasza współpraca z Volkswagen Bank spotkała się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. Jestem przekonany, że przyczyni się ona do zwiększenia świadomości prawidłowego zarządzania płynnością finansową w firmie – mówi Bogusław Bieda, Prezes Zarządu Vindicat.pl.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe, lokaty, karty bankowe, kredyty, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. Więcej informacji na stronie internetowej Volkswagen Financial Services.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Blisko ⅓ pracowników potwierdza, że w ich firmach wprowadzono oficjalną etykietę online. Nowe dane ClickMeeting
2022.06.27Czy fotowoltaika dalej się opłaca? Idą zmiany
2022.06.26Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
2022.06.24Marvipol wprowadza do sprzedaży Trio Park we Wrocławiu
2022.06.24Południe Vita – nowa inwestycja Develii w Gdańsku
2022.06.24Paweł Klimas z tytułem Promotora XXI wieku 2022
2022.06.245. korzyści z inwestowania na rynku pierwotnym. Kupcy odzyskali optymistyczne nastawienie
2022.06.23Wykorzystaj czas wakacyjny do tego, aby zwiększyć sprzedaż
2022.06.23Jak skutecznie monitorować e-commerce?
2022.06.23