informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku

Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku

Wyniki finansowe / 2014.12.17

17 grudnia 2014 odbyło się przedświąteczne spotkanie z przedstawicielami mediów, na którym Lenovo zaprezentowało podsumowanie istotnych dla firmy wydarzeń z mijającego roku. Dla firmy Lenovo 2014 rok był pełen sukcesów. Kolejne publikacje coraz lepszych wyników finansowych oraz wyższych rekordów sprzedaży w różnych kategoriach, spektakularne premiery produktowe, a także istotne zmiany organizacyjne w korporacji, dały wiele powodów do świętowania. Najistotniejsze fakty w tegorocznym kalendarzu Lenovo to:

Wzrost udziału Lenovo w światowym rynku PC – porównanie rok do roku – w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2013/14 udział Lenovo w globalnym rynku wynosił 16,7%. W tym roku odnotowaliśmy najwyższy w historii udział w rynku 19,4%.

  • Wzrost sprzedaży produktów Lenovo w dwóch kategoriach: PC oraz tablety i smartfony. Łączna sprzedaż tych drugich przekroczyła wartość 17,3 milionów sztuk rocznie.
  • Lenovo na pierwszym miejscu pod względem ilości sprzedanych komputerów – 14 ,5 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Lenovo na drugim miejscu pod względem sprzedaży w segmencie PC + Tablet – 17 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Lenovo objęło trzecią pozycję na globalnym rynku sprzedaży w segmencie PC+ Tablet + Smartfon – 33 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Polskie rankingi sprzedaży AIO, tabletów konsumenckich, notebooków konsumenckich jednoznacznie wskazują Lenovo jako lidera.
  • Przejęcie działu serwersów x86 IBM oraz Motorola Mobility

„Sukces Lenovo jest wynikiem współpracy i zaangażowania partnerów technologicznych i lokalnych dystrybutorów. Razem z nimi Lenovo buduje atrakcyjne portfolio produktów oraz usług, które są nieustająco rozwijane, aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty w przyszłości. Lenovo jako firma z ugruntowaną pozycją, na polskim jak i światowym rynku IT, planuje w 2015 roku rozszerzyć swoją ofertę, aby dostarczać konsumentom innowacyjne rozwiązania, doskonałe parametry techniczne, trwałość i jakość” – powiedział Andrzej Sowiński, Country General Manager Lenovo.

źródło: lenovo/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe