informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Mediabrands Studios - Nowa komórka contentowa w ramach grupy IPG Mediabrands

Mediabrands Studios - Nowa komórka contentowa w ramach grupy IPG Mediabrands

Wiadomości / 2015.03.30

Mediabrands Studios to nowa komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania mediowe, działająca na rzecz klientów domów mediowych w ramach grupy IPG Mediabrands (UM, Initative, BPN i U2Media). Na jej czele stanęła Monika Wójcicka – do tej pory odpowiedzialna za działania niestandardowe w domu mediowym UM.

Walka o uwagę konsumenta odbywa się przy użyciu coraz bardziej wyrafinowanych środków. Mediabrands Studios to odpowiedź na aktualny kierunek rozwoju rynku mediów, w którym liczy się nie tylko ilość, ale głównie jakość przekazów wykorzystujących innowacyjne rozwiązania i kanały komunikacji. Dzisiaj liczy się myślenie „out of the box”! Mediabrands Studios ma przede wszystkim odpowiadać na potrzeby klientów, wytyczając nowe drogi w tworzeniu kontentu na różnych platformach. Przy tworzeniu kreatywnych rozwiązań nie zapominamy o celach biznesowych klienta i wyznaczaniu mierników jego sukcesu. – mówi Monika Wójcicka – szefowa Mediabrands Studios.

W projektach Mediabrands Studios marki będą współtworzyć treści i będą częścią narracji, zapewniając dialog z konsumentem na zupełnie nowym, wyższym poziomie. Pierwsze realizacje Mediabrands Studios można oglądać w programach wiosennej ramówki głównych stacji telewizyjnych. Od marca Oranżada Hellena gasi pragnienie tancerzy w „You Can Dance” oraz gości programu „Kuba Wojewódzki” i uczestników show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Przyprawy Apettita dodają smaku i przyprawiają na ostro programy „Top Chef”, „Ewa gotuje” i „Piekielny hotel, a z kolei produkty marki Storck umilają treningi uczestnikom talent show „Mali Giganci”.

Monika Wójcicka, Head of Mediabrands Studios, z mediami związana jest od 2006 roku. Specjalizuje się głównie w tworzeniu i realizacji niestandardowych projektów, których celem jest dotarcie do różnych grup konsumentów. Od 7 lat zajmuje się lokowaniem produktów w różnych typach mediów, prowadzeniem crossmediowych kampanii i tworzeniem ofert „szytych na miarę”.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe