informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Mint Media dla Maspex Agros-Nova

Mint Media dla Maspex Agros-Nova

Wiadomości / 2016.04.20

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek
na Facebooku.

Za bieżącą obsługę klienta odpowiada trzyosobowy zespół na czele z Markiem Kalużnym, Account Managerem Mint Media. Działania koncentrują się na komunikacji na Facebooku – prowadzenie profilu marki i kampanii reklamowych, wspierających promocję
fanpage’a: https://www.facebook.com/Wloclawek.ketchup/.

Włocławek to marka wywodząca się z regionu Kujaw z tradycjami sięgającymi 1964 roku. Ze względu na charakterystyczny smak, który Włocławek zawdzięcza dodatkowi przecierów z selera i cebuli, nie da się go pomylić z żadnym innym ketchupem. W macierzystym regionie Kujaw Włocławek to produkt kultowy, obdarzony przez Konsumentów niespotykaną lojalnością i sympatią.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe