informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Nowa marka na polskim rynku nieruchomości

Nowa marka na polskim rynku nieruchomości

Nieruchomości / 2018.04.04

TuMieszkamy to nowa marka na polskim rynku zarządzania nieruchomościami. Dzięki połączeniu 9 firm posiadających łącznie ponad 100 placówek w każdym regionie Polski, jest to największy podmiot zajmujący się kompleksowym zarządzaniem budynkami w kraju.

Polski rynek nieruchomości w ostatnich latach przeżywa rozkwit i wszystko wskazuje na to, że nawet zakończenie rządowego programu Mieszkanie dla Młodych nie powstrzyma jego rozwoju. Do tej pory jednak brakowało podmiotu, który w skali całego kraju zająłby się kompleksowym i nowoczesnym zarządzaniem nieruchomościami. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest marka TuMieszkamy, która dzięki potencjałowi spółek należących do grupy City Service Polska, jest w stanie zaspokoić potrzeby mieszkańców zarządzanych budynków.

Na rzecz nowej marki pracują firmy z wieloletnim doświadczeniem, lokalni liderzy rynku, tacy jak Zespół Zarządców Nieruchomości, Atrium 21, Progresline TED, Santer, Famix, Concierge, DomBest i Certus . TuMieszkamy posiada obecnie ponad 100 placówek w każdym regionie kraju, a łączna powierzchnia zarządzanych budynków przekracza 10 mln mkw.

  • Badanie wskazało drogę

W 2017 roku w spółkach należących do grupy City Service Polska przeprowadzono telefoniczne badanie satysfakcji członków Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych. Aż 85 proc. respondentów jest zadowolonych z pracy administratora swojej wspólnoty, z czego połowa jako najważniejszą zaletę wymienia dobry kontakt, a niemal 40 proc. tryb reagowania na zgłoszone problemy. To samo badanie wykazało jednak, że niemal co czwarty przebadany członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej nie wiedział lub miał problem ze zidentyfikowaniem jaka firma zarządza jego budynkiem. Co ciekawe, znaczna część spośród pozostałych niemal 77 proc., mimo wcześniejszych deklaracji znajomości nazwy, nie potrafiła podać jej prawidłowo.

- Wyniki badania dały nam do myślenia. Jesteśmy dumni, że aż 85 proc. Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych poleciłoby innym Wspólnotom Mieszkaniowym nasze usługi, jednakże martwi nas niska rozpoznawalność naszych marek. Chcemy uniknąć sytuacji, w której mieszkańcy nie będą wiedzieli do kogo zwrócić się z ewentualnym problemem. Wspólna marka TuMieszkamy pozwoli nam prowadzić spójną komunikację z mieszkańcami. Chcemy stać się znanym i lubianym sąsiadem, wsparciem w codziennych kłopotach – mówi Anna Górecka-Kolasa, stojąca na czele marki TuMieszkamy. – Co ważne, jako największy podmiot tego typu w Polsce mamy silną pozycję negocjacyjną w rozmowach z partnerami. Dzięki temu mieszkańcy mogą liczyć na najlepsze na rynku oferty, m.in. ubezpieczeniowe, bankowe czy od dostawców multimediów. To nowy poziom dbania o sprawy Wspólnot Mieszkaniowych – dodaje Górecka-Kolasa.

  • Międzynarodowe standardy

Spółki TuMieszkamy od lat wprowadzają na polski rynek nieruchomości nowoczesne, światowe rozwiązania i nieprzeciętny standard obsługi. Taką możliwość daje doświadczenie międzynarodowego partnera, czyli grupy City Service SE, która działa m.in. na Litwie, Łotwie czy w Hiszpanii.

- Wspomniane badanie pokazuje, że nasi klienci doceniają stosowane przez nas rozwiązania i nasz system pracy. Aż 90 proc. respondentów pozytywnie wyraża się o pracy księgowości czy organizacji zebrań rocznych – mówi Anna Górecka-Kolasa. – Cieszy nas również dobre przyjęcie Internetowej Obsługi Klienta, która zebrała pozytywne opinie aż u 82 proc. ankietowanych. Jako jedyny zarządca nieruchomości uruchomiliśmy usługę call center, które jest do dyspozycji mieszkańców przez niemal całą dobę. Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią i uprzyjemnią życie Wspólnot Mieszkaniowych. Naszym celem jest to, aby mieszkańcy kojarzyli markę TuMieszkamy z innowacyjnością oraz pełnym profesjonalizmem – dodaje Górecka-Kolasa.

źródło: informacjebranzowe.pl