Mid_5f199bc96dcc6ccf66d972604ab17fab

Rafał Jarosz

Specjalizacja: CRM, Zarządzanie relacjami z Klientem, Call i Contact Center

Jest trenerem biznesowym, menadżerem i konsultantem. Od wielu lat jest związany z obszarem obsługi Klienta i sprzedaży. Odpowiadał m.in. za relacje z Klientami i realizację projektów w kilkusetstanowiskowym call center outsourcingowym, prowadził restrukturyzację obszaru obsługi Klientów w dużej grupie energetycznej, prowadził procesy wyboru i wdrożenia rozwiązań contact center i crm. Specjalizuje się w obszarach rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami i doświadczeniami Klientów (CEM/CX), podnoszeniu efektywności operacyjnej, analityce biznesowej dla front i back-office oraz wymiarowaniu rozwiązań technologicznych klasy call/contact center i CRM. Jako trener zajmuje się jakością i skutecznością obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania projektami. Twórca projektu KlinikaCallCenter.pl, prelegent i prowadzący podczas kilkunastu konferencji związanych z tematyką obsługi Klientów. Audytor w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”. Uczestniczył w realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, RWE, PZU, Telekomunikacja Polska, Grupa ERGO Hestia, ING UF, ENEA, Polkomtel, PTC Era, Microsoft, TUiR Warta, Canal+ Cyfrowy, Sanitec Koło, Exatel, Cefarm, Merlin.pl, Orlen GAZ, Media Regionalne, Getin Bank, Medicover, Orbis, Wolters Kluwer, GLS, Mondi Dorohusk i wielu innych.

WIADOMOŚCI TEGO EKSPERTA

KOMENTARZE I OPINIE EKSPERTA

PARTNERZY

  • Technologie
  • Nieruchomości
Copyright © 2018 Active Media Group Projekt i wykonanie: golianek.pl