informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Wiadomości / 2014.11.20

Do zespołu Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, dołączył Paweł Maliszewski. W październiku 2014 roku objął stanowisko Dyrektora Marketingu, przejmując obowiązki Marcina Drzewieckiego.

Paweł Maliszewski sprawuje funkcję Dyrektora Marketingu PAYBACK od 15 października 2014. Odpowiada za aktywność marketingową na poziomie strategicznym i operacyjnym – w tym budowanie relacji z uczestnikami Programu, rozwój narzędzi marketingu bezpośredniego, w tym internetowych i na platformy mobilne.

Zanim podjął pracę w Loyalty Partner Polska, pracował w PwC Polska, w dziale doradztwa dla instytucji finansowych gdzie specjalizował się w projektach dotyczących strategii rynkowej oraz zagadnień marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej sprawował funkcję dyrektora departamentu marketingu i PR w randze członka komitetu wykonawczego Polbank EFG, pracował w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company oraz Procter & Gamble. Paweł Maliszewski posiada szerokie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, PR i sprzedaży, szczególnie w sektorze bankowości detalicznej, usługach inwestycyjnych i zarządzania majątkiem, FMCG oraz nowych technologii, a także doświadczenie z projektów doradczych zrealizowanych dla branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej i paliwowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

źródło: payback/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe