

PAYBACK zachęca do punktowania
PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych. Billboardy będzie można zobaczyć w największych miastach Polski do końca stycznia 2022 r.
PAYBACK przekonuje, że dzięki punktom zbieranym podczas codziennych zakupów można… oszczędzać: tankując na stacjach bp, płacąc niższe rachunki w sklepach Kaufland, Mrówka, i Maxi Zoo. Na posiadaczy karty PAYBACK czekają także specjalne kody, dzięki którym bilet na poniedziałkowy seans w Multikinie kosztuje jedynie 14,90 zł.
Kampania skierowana jest do osób, które z Programem jeszcze się nie zetknęły lub o nim zapomniały. Pokazuje, że PAYBACK daje możliwość punktowania nie w jednym ulubionym miejscu, ale u wielu partnerów i w ponad 250 najlepszych sklepach online, m.in. Allegro, RTV EURO AGD, Decathlon, Empik, H&M czy eobuwie. Zebrane punkty można także wymieniać na fantastyczne nagrody rzeczowe i vouchery wielu znanych marek na sklep.payback.pl.
Koncept kreatywny kampanii bazuje na chwytliwych, żartobliwych hasłach nawiązujących do benefitów Programu, a także specyfiki biznesu poszczególnych partnerów. Każde stwierdzenie poparte jest konkretnymi liczbami dotyczącymi aktywności uczestników PAYBACK.
Kampania OOH jest prowadzona w największych miastach oraz aglomeracjach. Obejmuje ponad tysiąc tradycyjnych i digitalowych nośników w różnorodnych formatach oraz jest wspierana działaniami w internecie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.
PAYBACK podsumowuje rok
Kampania wizerunkowa stanowi zwieńczenie bardzo intensywnego i udanego dla PAYBACK roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostaje łącznie niemal 150 milionów PLN.
– Od września 2020 do września tego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r. Chcemy zachować tę pozytywną tendencję wzrostową i cały czas poszerzać bazę zadowolonych uczestników i partnerów Programu PAYBACK. Mam nadzieję, że startująca właśnie kampania wizerunkowa wesprze dalszy rozwój naszego Programu – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor generalny PAYBACK.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03