informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Pięciogwiazdkowy hotel Mövenpick powstanie w Kołobrzegu

Pięciogwiazdkowy hotel Mövenpick powstanie w Kołobrzegu

Nieruchomości / 2020.07.31

Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski. Grupa zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, który powstanie w Kołobrzegu. Ekskluzywna i nowoczesna marka Mövenpick spełnia najwyższe standardy usług, dzięki czemu zapewni gościom luksusowe i innowacyjne udogodnienia, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu.

Accor, globalny lider branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności zawarł umowę franczyzową z Marvipol, doświadczonym deweloperem, na 266-pokojowy hotel Mövenpick Kołobrzeg. To jeden z pierwszych obiektów szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.

Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym - zapewnia Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Hotel, który powstanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu, jak na markę klasy premium przystało, charakteryzuje się doskonałą lokalizacją. Obiekt znajdzie się przy ulicy Sułkowskiego, a jego położenie w pierwszej linii brzegowej pozwoli gościom na bezpośrednie wyjście z hotelu na plażę. Mövenpick Kołobrzeg będzie oferował gościom 266 przestronnych pokoi, w większości z balkonami z pięknym widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna..

Rynek hoteli segmentu premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick.  W połączeniu z doskonałą lokalizacji obiektu, wysoką jakością usług gastronomicznych, ofertą SPA i rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Obecność pięciogwiazdkowego obiektu w Kołobrzegu dopełni ofertę hotelową w najważniejszych miejscowościach wypoczynkowych nad polskim morzem i zaznaczy obecność Marvipol w tym regionie - dodaje Grzegorz Kawecki Wiceprezes Zarządu Marvipol Development S.A.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe