Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024.04.29HR
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024.04.29Technologie
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024.04.29Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości