Scholz and Friends Warszawa wygrywa obsługę Plusa
Wiadomości / 2014.08.14
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus. W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Moto
Mapy TomTom wspierają platformę Qualcomm Aware
2024.05.06Wydarzenia
Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
2024.05.02Nagrody
Znamy wyniki drugiej edycji Universiady – główna nagroda dla młodych naukowców ze SP nr 8 w Oławie
2024.04.30Wiadomości
71 proc. MŚP ocenia pozytywnie członkostwo Polski w Unii Europejskiej. 41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w planach
2024.04.30Wiadomości
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
2024.04.29Nieruchomości
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024.04.29HR
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024.04.29Technologie
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024.04.29Technologie