Scholz & Friends zwycięzcą przetargu na agencję 360 dla Plusa
Wiadomości / 2015.04.10
Przedmiotem przetargu było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla marki Plus. Zwycięzcą trwającego od listopada przetargu na obsługę marki Plus w zakresie obsługi strategiczno-
kreatywnej i realizacji kampanii 360 została Agencja Scholz & Friends. Agencja Scholz & Friends, obsługuje aktualnie dla Polkomtelu markę Plush.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024.04.29HR
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024.04.29Technologie
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024.04.29Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości