informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Sferis opowiada nam historię na święta (wideo)

Sferis opowiada nam historię na święta (wideo)

Wiadomości / 2015.12.22

Opowieści wciągają nas w swój zaczarowany świat, inspirują, wyzwalają emocje i pozwalają oderwać się od codziennego natłoku spraw. Dzięki nim wierzymy, że magia istnieje, a nasze marzenia są w zasięgu ręki. Jedną z takich świątecznych historii dzieli się z nami sieć sklepów Sferis oraz marka Samsung.

Okres Bożego Narodzenia to zazwyczaj czas wielkich promocji, natłoku reklam i próba walki o Klienta we wszystkich środkach masowego przekazu. Wiele firm w tym czasie chce dotrzeć do swoich klientów z mocnym, jaskrawym przekazem, celem jest sprzedaż „tu i teraz”, a komunikacja oparta jest na podkreślaniu promocyjnych cen.

Można inaczej

Istnieją jednak inne, mniej krzykliwe formy dotarcia z przekazem, w którym nie dominuje produkt, a ciekawa narracja i pozytywne uczucia. W przeciwieństwie do większości polskich reklam, marketerzy sklepów Sferis postawili na rzadko spotykaną, animowaną formę świątecznego spotu. Taki pomysł pozwala im wyróżnić się na tle nachalnych reklam, których celem jest poinformowanie o świątecznych promocjach. W tym przypadku postawiono przede wszystkim na aspekt promowania wartości kojarzonych z marką Sferis.

Na Zachodzie już od pewnego czasu można zauważyć coraz więcej nietypowych i mniej inwazyjnych przykładów reklam. Firmy inwestują w koncepcje, które nie tylko “sprzedają”, ale również budują więzi z Klientem na dłużej.

W Polsce to w dalszym ciągu akt odwagi. Takiego aktu podjął się jednak Sferis, we współpracy z firmą Samsung. Z okazji zbliżających się świąt przygotowano spot pod hasłem „Magia istnieje”, który wyróżnia się na tle świątecznych reklam animowaną i subtelną formą przekazu.

Producenci spotu postanowili przyciągnąć uwagę odbiorców intrygującą historią, w której wystąpili pies, renifer oraz mała dziewczynka. Historia ta ukazuje, jak w czasie świąt mogą dokonywać się rzeczy magiczne.

Kampania z wykorzystaniem spotu prowadzona jest od połowy grudnia na internetowym kanale YouTube sieci sklepów Sferis oraz na serwisie Facebook. Za realizację projektu oraz kampanii odpowiadają agencje Mediacore, 23HEROES oraz dom produkcyjny F25 we współpracy z Chimney.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe