fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
CSR
Raport EFL przybliża warunki ekologicznej transformacji ciężarówek i autobusów
2024.03.27Wiadomości
EFL jako pierwsza instytucja finansowa udostępnia przedsiębiorcom kalkulator śladu węglowego inwestycji
2024.03.27CSR
ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?
2024.03.26HR
Nietypowe umiejętności, które pozwalają osiągnąć sukces w biznesie
2024.03.26Nieruchomości
DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
2024.03.26Wydarzenia
Możesz zostać developerem Web3: ruszyły darmowe szkolenia
2024.03.26Wiadomości
Zrównoważone paliwo, insetting i intermodal – Hillebrand Gori o trendach w zarządzaniu zielonymi łańcuchami dostaw dla branży beverage
2024.03.25Wydarzenia
Zadbaj o piersi z Promenadą! Bezpłatne badania dla warszawianek w ramach akcji „Biustowniczki”
2024.03.25Nieruchomości