Sony chce, aby FIFA dokładnie zbadała sprawę Mistrzostw Świata w Katarze
Wiadomości / 2014.06.09
Sony dołączyło do Adidasa i zaczyna wywierać presję na FIFĘ, aby ta przeprowadzila dokładne i rzetelne śledztwo w sprawie przyznania organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Na światło dzienne wychodzą nowe informacje, które potwierdzają korupcję przy przetargu, a jak wiemy w dzisiejszych czasach sponsorzy mają sporo argumentów w ręku. Również Coca-Cola i Visa są w gronie gigantów, głównych sponsorów imprezy od lat, którym nie podobają się wszelkie niejasności odnośnie wyboru Kataru na gospodarza World Cup 2022. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Produkcja w Polsce się nie zatrzymuje. Co czwarta firma zwiększy nakłady na inwestycje
2024.05.15Wiadomości
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024.05.14Wydarzenia
Wypiękniej na wiosnę z Redutą! Weź udział w akcji GLOW UP i skorzystaj z bezpłatnych badań i konsultacji kosmetycznych
2024.05.14Technologie
Roborock S8 MaxV Ultra - recenzja
2024.05.14Wydarzenia
Noc Muzeów z Lime
2024.05.14Wydarzenia
E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.
2024.05.14Moto
Elektromobilność najlepiej sprawdza się w logistyce miejskiej – komentarz ID Logistics
2024.05.14Moto
Girteka z Nestle, Volvo, Schmitz Cargobull i BP Pulse podsumowują pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
2024.05.14CSR