

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Scallier skomercjalizuje kilka nowych parków handlowych
2025.07.15Moto
Sprzedaż motocykli na pełnym gazie. Rekordowe wzrosty i zmiana stylu życia Polaków
2025.07.15Nieruchomości
W Gliwicach wystartowała budowa parku handlowego Andersa
2025.07.14Wydarzenia
Letnia Strefa Promenady – wakacje pełne relaksu, dobrej zabawy i niepowtarzalnych okazji!
2025.07.14Wydarzenia
Smerfny dzień pełen magii i zabawy w CH Focus!
2025.07.14Finanse
EFL z kredytem 200 mln euro od EBI na finansowanie MŚP i zielonych inwestycji
2025.07.10Nieruchomości
G City Targówek zamyka 1H 2025 roku z kompletem najemców
2025.07.10Wydarzenia
Kultura ulicy wchodzi na salony - V edycja Urban Art Area
2025.07.10CSR
Lena Lighting i rakiety kosmiczne: polska marka wspiera sukcesy studentów Politechniki Poznańskiej
2025.07.09