Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
2024.04.24Wiadomości
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
2024.04.23Wydarzenia
TRUCK CARE Wyłącznym Partnerem Logistycznym Runmageddonu
2024.04.23CSR
Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia
2024.04.23Technologie
Nowy czujnik optyczny - klucz do ultraprecyzyjnej diagnostyki
2024.04.23Nieruchomości
Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie
2024.04.23CSR
CEVA Logistics podsumowuje działania na rzecz CSR i przedstawia kierunki ich realizacji
2024.04.23Nieruchomości
Żłobek i modułowe przedszkole w Zegrzu przygotowane przez EKOINBUD gotowe na przyjęcie dzieci
2024.04.23CSR