informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
TEOS Manage: nowy system do tworzenia miejsc efektywnej, bezproblemowej pracy

TEOS Manage: nowy system do tworzenia miejsc efektywnej, bezproblemowej pracy

Technologie / 2017.10.10

Dział Sony Professional Solutions Europe, we współpracy ze swoimi klientami i partnerami, tworzy nową rodzinę rozwiązań do użytku w środowiskach biurowych. Ideą rozwiązań TEOS jest przekształcanie miejsc pracy w taki sposób, by uprościć wykonywanie pracy, rozszerzyć współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem. Pierwsze rozwiązanie z tej rodziny — TEOS Manage — służy do optymalizacji miejsca pracy. Pozwala łączyć urządzenia, automatyzować ich pracę i łatwo nimi sterować, a w konsekwencji w prosty sposób udostępniać i przekazywać różne materiały i treści. Platforma TEOS Manage zapewnia kontrolę nad wszystkimi podłączonymi do sieci IP urządzeniami w budynku, m.in. takimi jak monitory i projektory.

Zdajemy sobie sprawę, że trzema największymi bolączkami w wielu firmach są technologia powodująca przerywanie spotkań i utrudnienia we współpracy, zarządzanie wykorzystaniem urządzeń i pomieszczeń w poszczególnych budynkach oraz stworzenie spójnego i wydajnego systemu komunikacji obejmującego całą firmę — mówi Thomas Issa, menedżer ds. monitorów B2B w Sony Professional Solutions Europe. — Platforma TEOS Manage powstała, by dopomóc firmom w przezwyciężaniu tych trudności poprzez zwiększenie efektywności zachowań użytkowników i usprawnienie zarządzania budynkami. Dzięki rodzinie TEOS praca staje się łatwiejsza i bardziej produktywna.

Platforma TEOS Manage daje firmom pełną kontrolę nad wewnętrzną komunikacją w miejscu pracy. Umożliwia scentralizowane zarządzanie wszystkimi urządzeniami IP: monitorami, projektorami i tabletami Sony, a na życzenie także produktami innych marek. Platforma pozwala w elastyczny sposób grupować urządzenia z poszczególnych budynków, pięter itp. Ułatwia to przesyłanie różnorodnych informacji — od komunikatów ostrzegawczych po materiały Digital Signage. Rozwiązanie współpracuje ponadto z narzędziami Microsoft Exchange, Outlook 365 i Google Agenda, a na życzenie również z innymi. Dzięki temu informacje o rezerwacjach pomieszczeń można sprawdzać na każdym podłączonym urządzeniu. Dostępne narzędzia do szeregowania i planowania pozwalają w prosty sposób zmienić materiał o określonej godzinie lub automatycznie wyłączać urządzenia w celu zaoszczędzenia energii.

Platforma TEOS Manage upraszcza nie tylko zarządzanie materiałami, lecz także ich tworzenie za pomocą wbudowanego narzędzia Signage Designer, które pozwala między innymi wykorzystywać materiały z YouTube i innych serwisów społecznościowych. Platforma daje też pełny pogląd na sytuację w budynku poprzez wyświetlanie obszernego pulpitu kontrolnego z informacjami o przesyłanych materiałach, wykorzystaniu salek spotkań i ewentualnych problemach. Platformę TEOS Manage można zakupić jako działające lokalnie lub w chmurze oprogramowanie do zarządzania posiadaną infrastrukturą bądź w formie kompleksowo instalowanego, zintegrowanego rozwiązania sprzętowo-programowego.

— TEOS Manage to zaledwie część bogatszej oferty rozwiązań biurowych, które spełniają szeroki zakres potrzeb firm — podsumowuje Thomas Issa. — Firma Sony może więc dopomóc zarówno w tworzeniu w pełni zautomatyzowanych, zintegrowanych miejsc pracy, jak i dostarczeniu inteligentnego monitora do instalacji na ścianie.

źródło: sony/informacjebranzowe.pl