TIA Technology otrzymała nagrodę Celent za System Administrowania Polisami
TIA Technology, wiodący dostawca centralnego oprogramowania dla firm ubezpieczeniowych, został wyróżniony nagrodą XCelent 2015 w kategorii „Baza klientów”, za system administrowania polisami. Już po raz trzeci TIA Solution zostało wyróżnione tym zaszczytnym tytułem przez Celent, międzynarodową firmę konsultingową i badawczą.
XCelent Awards są elementem towarzyszącym wydaniu raportów, które są opracowywane co dwa lata i stanowią przegląd Systemów Administrowania Polisami (PAS) wśród firm z regionu EMEA z branży rozwiązań IT dla obsługi ubezpieczeń. Raport 2015 prezentuje ponad 40 dostawców systemów PAS na podstawie wydajności technicznej, bazy klientów i funkcjonalności. Najlepsi dostawcy, jak TIA, otrzymują nagrodę XCelent w dziedzinach, w których się wyróżniają. TIA przewodzi w kategorii „Baza klientów”, która opiera się analizie liczby ubezpieczycieli korzystających z systemu produkcyjnie oraz liczby nowych klientów będących w danym momencie w trakcie wdrożenia.
Obsługa największej społeczności ubezpieczycieli w EMEA
– TIA jest jednym z niewielu dostawców posiadających zrealizowane instalacje wśród klientów w całym regionie EMEA, – mówi Craig Beattie, starszy analityk Celent i autor raportu. – TIA skorzystała również dzięki nowemu inwestorowi i dofinansowaniu. Celent przewiduje, że ten trend będzie kontynuowany w przyszłości. Informacje zwrotne od klientów TIA wskazują na jej silne punkty, takie jak orientacja na klienta, elastyczność, stabilność i bogata funkcjonalność. Analiza Celent potwierdza, że TIA Solution to ugruntowane, nowoczesne i elastyczne rozwiązanie centralne dla firm ubezpieczeniowych.
– Przyznanie nagrody XCelent Award w kategorii “Baza klientów” po raz trzeci jest potwierdzeniem naszego głębokiego zaangażowania na rzecz klientów – mówi Jakob Schou Meding, CEO TIA Technology. – Nagroda ta potwierdza fakt, że obsługujemy największą społeczność klientów ubezpieczeniowych w regionie EMEA i jesteśmy dumni z faktu, że Celent to doceniła. Pozostajemy firmą skoncentrowaną na współpracy z ubezpieczycielami, aktualnie przyspieszając ich podróż w ramach cyfrowej transformacji”.
źródło: informacjebranzowe.pl