Twitter kupuje Namo Media
Finanse / 2014.06.06
Namo Media to firma, która dzięki swojej platformie pozwala osiągać zyski z reklam na urządzeniach mobilnych. Warunki transakcji nie zostały ujawnione, ale mówi się o kwocie około 350 mln USD. Dzięki przejęciu Twitter poprawiłby swoje zdolności do dostarczania reklam użytkownikom, które zgrabnie wtapiają się w w mobilne strony aplikacje. Więcej o przejęciu na Namo Media.
źródło: twitter/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Produkcja w Polsce się nie zatrzymuje. Co czwarta firma zwiększy nakłady na inwestycje
2024.05.15Wiadomości
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024.05.14Wydarzenia
Wypiękniej na wiosnę z Redutą! Weź udział w akcji GLOW UP i skorzystaj z bezpłatnych badań i konsultacji kosmetycznych
2024.05.14Technologie
Roborock S8 MaxV Ultra - recenzja
2024.05.14Wydarzenia
Noc Muzeów z Lime
2024.05.14Wydarzenia
E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.
2024.05.14Moto
Elektromobilność najlepiej sprawdza się w logistyce miejskiej – komentarz ID Logistics
2024.05.14Moto
Girteka z Nestle, Volvo, Schmitz Cargobull i BP Pulse podsumowują pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
2024.05.14CSR