fot. business insider
Twittera debiut na giełdzie
Giełda / 2013.11.07
W pierwszej ofercie publicznej wczoraj Twitter sprzedał 70 mln akcji za 26 dolarów, dziś nabywcy płacili za jedną akcję prawie 50 dolarów. Twitter po debiucie na giełdzie osiagnął większe zaintersowanie niż Facebook, głównie zasługa w tym nabywców, którzy mają sporą ochotę do inwestowania w spółki, które szybko rosną i gwarantują spore zyski z mobilnej reklamy. Zobacz ciekawą infografikę, która pokazuje ile mógłbyś dziś mieć pieniędzy w portfelu, gdybyś jakiś czas temu zainwestował 1000 $ w którąś z wyżej wymienionych firm. Giełdowy debiut Twittera nie przebił wartościowo Facebook, ale i tak był drugim w historii wyprzedając m.in. Google.
źródło: informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
2024.04.24Wiadomości
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
2024.04.23Wydarzenia
TRUCK CARE Wyłącznym Partnerem Logistycznym Runmageddonu
2024.04.23CSR
Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia
2024.04.23Technologie
Nowy czujnik optyczny - klucz do ultraprecyzyjnej diagnostyki
2024.04.23Nieruchomości
Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie
2024.04.23CSR
CEVA Logistics podsumowuje działania na rzecz CSR i przedstawia kierunki ich realizacji
2024.04.23Nieruchomości
Żłobek i modułowe przedszkole w Zegrzu przygotowane przez EKOINBUD gotowe na przyjęcie dzieci
2024.04.23CSR